Edstro Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Hei. Eg har kjøpt meg dette hovudkortet: Msi Mainboard S-939 nForce-4 Ultra ATX 2xPCI-E Audio 2xGbLAN SATA 1394 BT WLAN og en amd 64 3200+. Med hovudkortet så var der ganske masse snacks med. bla. Bluetooth. Eg begynte å studere dette med Bluetooth å fikk koblet til mobilen å sånt. Men så tenkte eg at eg kunne koble mobilen til internett via pcen. Men det går jo veldig sent 2 kbit/s. Men tenk vis man kunne koble alle mobilene man hadde opp mot pcen også koble alle mot internett slik at du oppnåde en enorm hastighet. Er det mulig? Koble alle mobilene man har til pcen alså også alle på nett så i stede for å få 2 kbit/s pr mobil. Så får du 20 kbit/s vis du har 10 mobiler? Tror dette var et litt vanskelig spørsmål Eg bruker BlueSoleil som Bluetooth programm. Men eg får fremdeles koblet kun en mobil opp til internett. Noen som har en løsning på dette spørsmålet? Eg har jo brebånd da men dette var bare et spørsmål: Er det mulig? Hadde vært kult å fått det til. Endret 5. mars 2006 av eddielie30 Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg tror begrensningen ligger i hastigheten til blåtann. Den er skikkelig lav, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Neppe, da måtte du bundlet en haug med linjer og det går ikke sånn uten videre. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 nei det er ikke mulig du klarer bare å bruke en mobil om gangen. gjerne en 3G mobil da du får mellom 200-350kilobit på mobilen en vanlig gprs mobil går kun i 56kilobit Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Det va det eg trodde. Det går alså ikke. Men vorfor går det ikke? Hadde vært kjekt å vite. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 dt er akk som på en router . du kan bare ha en ip per maskin og i programmene ligger det kun en ip og hos telenor osv Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 dt er akk som på en router . du kan bare ha en ip per maskin og i programmene ligger det kun en ip og hos telenor osv 5704870[/snapback] Alltid gøy når folk kun snakker ut i fra sin vanlige windoze-verden. Det er nemilg fult mulig å bundle flere linjer i linux. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 ja men du kan kun bruke en mobil uansett hva du bruker for slags OS Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Så det er mulig alså? Si meg hva programm eg skal bruke. Endret 5. mars 2006 av eddielie30 Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Alltid gøy når folk kun snakker ut i fra sin vanlige windoze-verden. Det er nemilg fult mulig å bundle flere linjer i linux. 5704879[/snapback] Den dagen Linux blir brukervennlig nok vil vel folk foretrekke det siden det er gratis? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 nei det ekke mulig ingen program som har det ennå. og tlf regninga di blir ganske dyr så bruk internett istedenfor mobilen som koster deg 50 kr per dag ganger med antall mobiler Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Eg skulle bare vite om det gikk alså. Hadde aldri tenkt å skaffe meg 50 mobiler. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Så det er mulig alså?Si meg hva programm eg skal bruke. 5704983[/snapback] Eg skulle bare vite om det gikk alså. Hadde aldri tenkt å skaffe meg 50 mobiler. 5705065[/snapback] du skal ikke ha 50 mobiler men det koster deg 50 kroner per dag per mobil du kobler til hvis du skjønner så mye da :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå