oslo121 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) i skrivende stund har jeg coupet i mål, defoe, okocha og meg selv (skills 80) med denilson, malouda, cafu og cassano som rotasjon bruker normalt vanskelighetsnivå 30/80 hvilke spillere har dere? vunnet turnering i london, amsterdam og barcelona Endret 6. mars 2006 av cresp Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 dette er laget nå(ovenfor) Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 synd å si det men jeg har aldri vært så provosert på et spill.. får ikke til triksekampene.. bare der det gjelder å score.. trur jeg har spilt for mye vanlig fifa.. og nba street.. noen som har noen tips.. sliter med at motstanderen bare tar ballen i fra meg når jeg prøver å øke poengscoren Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 synd å si det men jeg har aldri vært så provosert på et spill.. får ikke til triksekampene.. bare der det gjelder å score.. trur jeg har spilt for mye vanlig fifa.. og nba street.. noen som har noen tips.. sliter med at motstanderen bare tar ballen i fra meg når jeg prøver å øke poengscoren 5710398[/snapback] hvilke vanskelighetsgrad har du på? jeg synes det går helt greit jeg er ikke så sykt vanskelig som alle skal ha det til lærer fort Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 nesten flau.. har ikke forandret noe vanskelighetsgrad.. så jeg vet ikke. .hehe ... Lenke til kommentar
_Arnti_ Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har kommet 64/80 nå. Har Buffon i mål, Eto'o, Roberto Carlos og meg selv, som er på 99 skills. Har også Beckham, Puyol og Lampard som jeg bruker innimellom. Kjempebra spill! Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 i rule the street turneringen. vil de nye banene du klarer og åpne via mini games eller street tourney være tilgjengelige på rule the street? Lenke til kommentar
_Arnti_ Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Nei det vil de ikke. Bare de banene som du får velge mellom først er med i rule the street. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå