KristianF Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Prøver å oppføre meg så godt som mulig for å ikke bli utestengt.. Har fått 1 advarsel her på forumet for å si ordet pak**s.. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hadde kanskje vært en ide å ha en kategori som het "usensurert" eller "på kammerse". Der kunne man fortsatt de "andre" diskusjoner til man fikk skrivekrampe ? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Ikke jeg, aldri blitt utestengt, men en kamerat av meg har blitt utestengt to ganger tror jeg En på livstid og en på 30 dager.. 5705019[/snapback] I den rekkefølgen? Og nei har ikke blitt utestenkt, stort sett snill gutt. Men det skal sies at jeg har droppet å skrive en del kommentarer som jeg vet at jeg hadde fått på pukkelen av Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg var vel ene og alene grunnen til at Dagbladet snakk fikk moderatorer. 5707890[/snapback] :!: :!: :!: Hvordan greide du det? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 OK. Tenker jeg kan si min kriminelle handling nå... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=539864&hl= Fikk faktisk ikke ferie for den. Men dum som jeg er opprettet jeg en skrytetråd Fikk vel ei uke om jeg husker riktig! PS. Til de som ikke skjønte det, eller ikke leste det: Det var jeg som hadde lagd programmet/bildet i PhotoShop, ja! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Ikke jeg, aldri blitt utestengt, men en kamerat av meg har blitt utestengt to ganger tror jeg En på livstid og en på 30 dager.. 5705019[/snapback] I den rekkefølgen? 5708455[/snapback] Ja, han lager bare ny bruker hver gang... Lenke til kommentar
shnietsoj Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Er det egentlig lovlig å lage ny bruker når man blir utestengt, som noen har gjort tydeligvis!? Endret 6. mars 2006 av shnietsoj Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Et par forum bare, for å ha sagt min mening. Nå skal det sies at moderatorene var et par pupper og ikke hadde peiling på moderering. Og jeg har en tendens til å bli usaklig når jeg blir irritert Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 OK. Tenker jeg kan si min kriminelle handling nå...https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=539864&hl= Fikk faktisk ikke ferie for den. Men dum som jeg er opprettet jeg en skrytetråd Fikk vel ei uke om jeg husker riktig! PS. Til de som ikke skjønte det, eller ikke leste det: Det var jeg som hadde lagd programmet/bildet i PhotoShop, ja! 5711259[/snapback] Fabelaktig morsomt, leste begge sidene og til slutt måtte jeg finne ramma. Hvis det ikke skal mere til for å bli tvangsferiert så er det underlig La oss be: Dear Lord, who made the birds and the bees... and the snails, presumably, erm, please help me, a little animal too, in my despair. I have bee a sinner, but now I intend to follow the path of the saints: particularly the very religious ones. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Jeg var vel ene og alene grunnen til at Dagbladet snakk fikk moderatorer. 5707890[/snapback] Jeg og en kammerat dro en spøk ang. terrorister litt i overkant på forumet til drammenstidene. Den ble litt rassistisk og sånn.. Etter det gikk det ikke ann å poste som "gjest" lenger Men da vi ikke var registrert kunne vi heller ikke bli bannet edit: endre bittelitt Endret 6. mars 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 aldri blitt utestengt, ikke en eneste advarsel! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 har nok ikkje blitt utestengt endå manger 2 advarsler først Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) OK. Tenker jeg kan si min kriminelle handling nå...https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=539864&hl= Fikk faktisk ikke ferie for den. Men dum som jeg er opprettet jeg en skrytetråd Fikk vel ei uke om jeg husker riktig! PS. Til de som ikke skjønte det, eller ikke leste det: Det var jeg som hadde lagd programmet/bildet i PhotoShop, ja! aah, den var vakker Du har mine komplemanger! Endret 7. mars 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
VTW Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Til mine fans! Takker! he he Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 OK. Tenker jeg kan si min kriminelle handling nå...https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=539864&hl= Orginal måtte å få oppmerksomhet på Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) *** dobbelpost *** Endret 8. mars 2006 av Spartan Lenke til kommentar
morra Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Aldri blitt bannet eller fått advarsler; prøver å holde meg på riktig side av "loven" til enhver tid Lenke til kommentar
VTW Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Men så kjenner jeg deg jo også i "the real life", morra! Du er ikke akkurat klassens bølle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå