exs Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 visst ikke så kan godt jeg velge en bane Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Gratulerer nok en gang til The "unbeatable" StigMeister med seieren Hvis McLara føler for det så kan du sette opp og velge kriterier for neste løp hvis interessen fortsatt er der, synes det har dabbet av litt 5728603[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Gratulerer nok en gang til The "unbeatable" StigMeister med seieren Hvis McLara føler for det så kan du sette opp og velge kriterier for neste løp hvis interessen fortsatt er der, synes det har dabbet av litt 5728603[/snapback] Må nok dessverre meddele at det meste av interesse forsvant i det jeg gikk til innkjøp av GRAW og FNR3 Er så alt for lenge siden det kom noe bra til min kjære 360 og når det slippes to svært,svært bra spill på to dager, så må nok PGR3 se seg litt tilsidesatt. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg må innrømme at interessen dabber av litt når jeg kommer sist hver eneste gang... Må vel innrømme at jeg suger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå