Gå til innhold

Blir kastet ut pga navn..

Anbefalte innlegg

Hei, ok nå begynnte jeg å bli forbanna, satt meg ned for og spille bf2. Alle severne var fulle men slapp til, endelig kommer jeg inn og setter meg til rette blir jeg kastet ut igjen av punkbuster som sier jeg har et dårlig "dirty" navn.

Greit jeg kaller meg BanAnus_The_only men jeg kan jo ikke forandre på det nå! Har mange unlocks og masse tid som er registrert på meg vil jo ikke skifte konto! Hva gjør jeg med dette? Kjenner blodet strømmer til hodet nå. Blir så forbanna når det greier og lage dette flere mnd inn i spiller å ikke fra starten av. Alt blir jo ødelagt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foreslår at du kontakter serveradmin, og forsøker å overbevise ham. Ikke sikkert at det går, da.

Jeg mener å huske at Punkbuster kan konfigureres på serveren, og tar seg av alt med kicking/banning, det er altså ingen global funksjon, men kan fikses på serveren.

Har forresten spilt på servere hvor man blir kicket for å si "noob".

Selvsagt var det en som kommenterte "noobtube" :p

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

TV2 serverene er latterlige. Spillte der engang, en som kun drev med TK og køddet, han hadde mer en -300 poeng. Jeg kalte ham noob og fjortiss, admin var der, han advarte meg, men da han ikke kicket han som køddet, kalt jeg ham rar, BOOM! Kick ut av serveren og èn uke ban!

Lenke til kommentar
TV2 serverene er latterlige. Spillte der engang, en som kun drev med TK og køddet, han hadde mer en -300 poeng. Jeg kalte ham noob og fjortiss, admin var der, han advarte meg, men da han ikke kicket han som køddet, kalt jeg ham rar, BOOM! Kick ut av serveren og èn uke ban!

5706988[/snapback]

Hvordan vet du det var admin som kicket deg? Det kommer altid automatisk advarsel hver gang du sier et stygt ord og gjør du det igjen blir du kicket og bannet for den runden.

Admin hadde seff kicket en med -300 poeng hvis det hadde vært admin der.

Lenke til kommentar

5706988[/snapback]

Hvordan vet du det var admin som kicket deg? Det kommer altid automatisk advarsel hver gang du sier et stygt ord og gjør du det igjen blir du kicket og bannet for den runden.

Admin hadde seff kicket en med -300 poeng hvis det hadde vært admin der.

5715501[/snapback]

TV2-forumet er en fin ting :) Jeg fikk fortalt av admin at han kicket meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...