HMS Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Alle bildene er tatt med et Canon Powershot A610. Syns dette kameraet gir veldig bra bilder for pengene. Etter at sola har gått ned og månen kommet opp over min heimplass i Ryfylke: Flybilde tatt på vei fra Bergen til Oslo: Et makrobilde eg syns blei litt stilige former og farger på, men som kanskje ikkje er fullt så interessant (kaffekanne): Endret 5. mars 2006 av HMS Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Veldig vakre bilder om du spør meg. Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Månen gjor seg på det første bildet. Jeg hadde kanskje fjernet den nederste delen av bildet, da jeg ikke syntes lyset fra husene ga bildet noe. Hårstrået (eller hva det enn er) på det tredje bildet ødelegger alt. Det var det første jeg så når jeg så bildet. Ellers så er ikke det kraftige lyset til høyre noe særlig positivt, etter min mening. Endret 5. mars 2006 av Gnarf Lenke til kommentar
parleur Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Synes det ble fine bilder jeg også. Spesielt bilde nr 2 av sola. Jeg har som regel problem med å ta bilder fra vingen fordi sola skinner på ruta og danner sprekker. Stemningen i bilde nr 1 er også bra. Lenke til kommentar
Hykleren Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Sådan ville jeg nok have klippet det. Lenke til kommentar
HMS Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Sådan ville jeg nok have klippet det. 5706093[/snapback] Ja men har tatt et slik bilde tidligere og ville ha med husene denne gangen. Men sjonner hva du mener. Lenke til kommentar
Noman Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hvilken instillinger ? Veldig fine bilder foresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå