ponke Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: Den 2002-09-21 23:35, skrev byggeren:kjello2, sorry for at jeg ikke har svart på slapps.com mailen. Men jeg er i ferd med å bytte til en annen leverandør av webhotel, og i disse dager ser det ut til at slapps mailen er ute av drift!Prøv å sende en Privat Melding her på forumet, den pleide jeg å sjekke ganske ofte. Skjønte at noe måtte være feil :razz: Meldingstatus: Done :smile: Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Jeg tror det kan som noen av dere sier, være at hovedkortet ikke 'finner' CPU'en skikkelig. Men dette virker jo litt rart dette også egentlig forde jeg har lest tester av CPU'er der hovedkortet ikke støtter CPU'en. F.eks så er min CPU sperret på 21X multiplier for å gi 2800 MHz. Hovedkortet burde iallefall startet opp og vist 2100 MHz synes jeg... Men ingenting kommer fram. Hatt noe liknende problemer med Athlon før, men da har iallefall skjermen slått seg på og så av igjen. Her kommer ikke skjermen på engang....rart. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg har jo samme hk og der kjører jeg en 2,8 som har 21x ikke noen problem Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Snekker`n det funker nå. Var det at hovedkortet ikke likte å ha i begge mine Corsair brikker. Ny BIOS vil fixe det sikkert. Mens jeg skrev dette kjører jeg på 3150 Mhz... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå