Belfez Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) mens jeg var på den andre pcn dreiv pappa, pappa faktisk å trykke rundt, og han fikk den faktisk til å funke keyboard error or no keyboard present dette ploppet om på starten når jeg skrudde på maskinen, og der står det fast hva kan det være?? virus ? takk for svar.... Endret 5. mars 2006 av mr_james Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Har du sjekket om tastaturet ditt er plugget i skikkelig og at det ikke har dettet ut? :S Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) jepp, prøvd alle usbene, man skal ikke maskinen starte uten det og? :/ se om jeg finner et gammelt tastatur og prøve det.. andre tastaturer funker heller ikke..... :cry: Endret 5. mars 2006 av mr_james Lenke til kommentar
Venin Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 jepp, prøvd alle usbene, man skal ikke maskinen starte uten det og? :/ se om jeg finner et gammelt tastatur og prøve det.. andre tastaturer funker heller ikke..... :cry: 5704064[/snapback] Jeg har av og til samme problem og har konkludert med at det gjerne skjer hvis man bytter hvilken USB-port man har tastaturet i mens maskinen er avslått. Jeg vil tippe det vil virke hvis du bytter til riktig USB-port, selv om jeg ikke har prøvd dette. Jeg pleier å bruke et USB-to-PS2-adapter når slikt skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå