aspstein Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Okey var innom på qxl.no idag oh kikka litt. Og da ser jeg f.eks denne. Ærlig talt det får være grenser. Dere som har peil på juss her får rette meg hvis jeg tar feil, men er det ikke sånn at hvis selger påstår som i dette tilfellet at xp kan kjøres på 32mb ram så gjør han noe ulovlig?? Microsoft sier jo selv at XP bør ha 128mb ram og 64 som et absolutt minimum. Og dere trenger ikke skrive noe sånt som at hvis folk virkelig er så dumme å kjøpe noe som dette så kan de bare ha det så godt. Dette handler om at selger her helt klart lyver om egenskapene til produktet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 helt enig med deg. det der er på kanten av svindelforsøk og den prisen er veldig misvisende Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Vel, vi ser jo hvor mange bud han har fått... Lenke til kommentar
Booz Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Det er nok en jente... vil ikke tro en gutt kjøper "silikoninlegg" silikoninlegg Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Høh! En kompis av meg kjørte en stund WinXP på en bærbar med 64MB ram og en Celeron 500 MHz. Windows kjørte, men det var komplett umulig å få gjort noe som helst annet med maskinen, fordi den bare stod og brukte swap-filen hele tiden. Konklusjon: Selv om Windows XP mot formodning skulle kjøre på denne maskinen, så er det tvilsomt om du får gjort noe fornuftig på den. PS! Prisen vakke klok heller! For ca to år siden solgte jeg en PIII 1GHz med 512 Mb RAM, DVD-spiller og 20 Gb Harddisk for ca 2400,-. Å nå skulle forlange det dobbelte for en maskin som ikke rekker den til knærne en gang, er regelrett landeveisrøveri. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Jeg hadde gjerne spurt ham om det er XP-oppgradering han har kjoept til PC'en, eller om XP fulgte med fra produsenten. Jeg tviler sterkt paa at XP foelger lovlig med, noe som i saa fall gjoer auksjonen lovstridig. Endret 5. mars 2006 av joebush Lenke til kommentar
joebush Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Prisen er jo helt paa jorda. Man kan kjoepe seg ny baerbar til litt over hans Kjoep naa-pris. Endret 5. mars 2006 av joebush Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Det er nok en jente...vil ikke tro en gutt kjøper "silikoninlegg" silikoninlegg 5704163[/snapback] en jente med små pupper da Lenke til kommentar
joebush Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Jaja, kan jo ikke ha alt da. :| EDIT: Litt paa grensen foer. hehe Endret 5. mars 2006 av joebush Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hun (?) skriver at XP allerede er installert og fungerer bra, og da må det ha skjedd en forveksling med tanke på hvor mye RAM maskinen har. Er sikkert satt inn en oppgradering en gang i tiden. At prisen er noe høy er imidlertid en annen sak. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hun (?) skriver at XP allerede er installert og fungerer bra, og da må det ha skjedd en forveksling med tanke på hvor mye RAM maskinen har. Er sikkert satt inn en oppgradering en gang i tiden. At prisen er noe høy er imidlertid en annen sak. 5705518[/snapback] Tja, det spoers om hva hun mener med at den fungerer bra. Alt er jo relativt. Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ingen som tenker på at det kan være en transe ? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hun (?) skriver at XP allerede er installert og fungerer bra, og da må det ha skjedd en forveksling med tanke på hvor mye RAM maskinen har. Er sikkert satt inn en oppgradering en gang i tiden. At prisen er noe høy er imidlertid en annen sak. 5705518[/snapback] Uten at jeg skal holde beinhardt på det, så mene rjeg at jeg faktisk har sett XP installert på en maskin med 32 MB ram. Mao at det faktisk er mulig (selv om man skriver til swap 98% av tiden maskina er på). AtW Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hehe. Ja. Jeg ser mye på QXL ikke bare for å se etter ting jeg har lyst på, men se hva folk virkelig selger og kjøper. Det sykt mye rart der. Alt fra brukte uvaskede truser til dildoer med utslitt vibrator. Og det værste av alt, folk kjøper! Lenke til kommentar
coban Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Helt streit pris det, skal man bare ha en skrivemaskin så må jo dette være det billigste alternativet. Toshiba er kvalitet fra topp til tå. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Helt streit pris det, skal man bare ha en skrivemaskin så må jo dette være det billigste alternativet. Toshiba er kvalitet fra topp til tå. 5709126[/snapback] Hva ikke kom å si at du ville gitt 2500,- for en gammel pentium3 450mhz maskin med 32mb ram. Eller som kjøp nå prisen er 5000,- Hvis det er tilfellet så har jeg en liggende :!: Lenke til kommentar
joebush Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Til slutt var auksjonen satt ned til foerste bud: 2000 og Kjoep naa: 2500, noe som er en del bedre. Likevel ingen bud. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Til slutt var auksjonen satt ned til foerste bud: 2000 og Kjoep naa: 2500, noe som er en del bedre. Likevel ingen bud. 5709548[/snapback] Nå er auksjonen avsluttet Lenke til kommentar
TEE Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Uten at jeg skal holde beinhardt på det, så mene rjeg at jeg faktisk har sett XP installert på en maskin med 32 MB ram. Mao at det faktisk er mulig (selv om man skriver til swap 98% av tiden maskina er på). 5708400[/snapback] Ifølge Microsoft er 64 MB absolutt minimum, men man bør ikke forsøke med mindre enn 128 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Uten at jeg skal holde beinhardt på det, så mene rjeg at jeg faktisk har sett XP installert på en maskin med 32 MB ram. Mao at det faktisk er mulig (selv om man skriver til swap 98% av tiden maskina er på). 5708400[/snapback] Ifølge Microsoft er 64 MB absolutt minimum, men man bør ikke forsøke med mindre enn 128 5710287[/snapback] Ja, men jeg tror det er "fysisk mulig" å kjøre det på 32 MB, i den forstand at OSet faktisk starter, og "kjører". AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå