HoaXed Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Som emnet enkelt og greit sier, hva er forskjellen på SE w550i og w600 Tele2 reklamerer for den og telenor. Men kan ikke finne noen tester, eller heller ikke informasjon om den på SE egene sider Er dette bare ett pr stunt for at det skal virke som en ny mobil? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Det er en W600, men tror den var ment for Statene, som er bygd på S600. Her borte er det W550 som er til salgs. Helt lik W600, med unntak av hvilke nett den støtter... Slik jeg husker i hvert fall Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Okei, for før reklmamerte de for w550i, og nå har de samma reklamane byttet av til w600. 'Så det kan egentlig anses som å 'lure' noen folk Lenke til kommentar
Bjørn Andreas Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 w600 har edge.. noe w550 ikke har... det er hele forskjellen Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Riktig som Bjørn Andreas skriver; den eneste forskjellen er at W600 har EDGE. I praksis spiller det ingen rolle hvilken du velger med mindre du har tenkt å bruke mobilen til mye (og kostbar) datatrafikk. -snubbel Lenke til kommentar
sims3 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 har lest litt om w550i og w600i på nettet og jeg fant ut at telefonspråket bare var på engelsk,fransk eller spansk er dette sant? jeg synes det er litt rart at det ikke er på norsk. jeg har bestillt telefonen w600i, men begynte å tvile da jeg leste at språket bare er på engelsk osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå