above Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei Jeg regner med mange har gode tips angående det jeg lurer på nå, så håper på masse gode svar Det som er, er at jeg ikke har formatert på en god stund nå. Grunnen er alle programmene jeg bruker og har installert, dokumenter, osv osv.. som pleier å samle seg opp. Jeg er ikke interessert i å formatere nå, siden jeg har så masse nyttig liggende at det blir nesten formye å ta backup av. Derfor lurer jeg på om dere kan anbefale meg noen gode programmer som kan renske fullstendig opp i registeret? Trenger også gode programmer som fjerner spyware osv. Jeg har adaware og kjører virusprogram. Har ingen virus på pcn heldigvis. Hva må jeg bruke av programmer for å få windowsen helt regn igjen, altså få bort alt dritet som ligger og samler seg opp i systemet som gjør at pcn går tregere? Har merket at nesten hver gang jeg starter pcn så må jeg starte den omigjen, fordi når man har komme forbi "loade" delen, så kommer det opp "Windows starter opp" også skal "Velkommen" komme. Men den pleier nesten hver gang å stoppe opp på "Windows starter opp" Hva kan dette være? Tusen takk for all hjelp jeg måtte få nå! Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Er dette noe som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
above Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Regsupreme + CCleaner 5703770[/snapback] Takker så mye. Er det flere programmer jeg bør kjøre enn disse to? Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Regsupreme + CCleaner 5703770[/snapback] Takker så mye. Er det flere programmer jeg bør kjøre enn disse to? 5703881[/snapback] System Mechanic Professional 6 et et "mange i ett" program, med både dype rensefunksjoner og antivirus/brannvegg i samme program. Verd å prøve. Men med dette som de andre, de kan ikke utføre "underverker" hvis Windows blir helt forkrøplet Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 System Mechanic Professional 6 et et "mange i ett" program, med både dype rensefunksjoner System Mechanic 6c er ikke å anbefale. Det take over styringen og utføre forandringer i systemet av betydning. Det var bedre før, men ikke nå, etter hva jeg mener et program skal få lov å forandre. Det har potensial for forbedringer men som sagt jeg anbefaler det ikke, før du er komfortabel med å styre systemet selv. Det er mange andre prog som du kan bruke. gratis oversikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå