Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

telenor adsl,hvilken router skal jeg velge

Anbefalte innlegg

god morgen alle sammen,har bestemt meg for å bestille telenor adsl i morgen da mitt nåværende nett ikke er tilfredstillende.

det jeg lurer på er routere eller modem,har sett at telenor opererer med valg av forskjellige routere og modem å lurer på hvilke av disse som er det beste valget,og om det er noen forskjell i det hele tatt?

Topcom Xplorer 871BT

Alcatel SpeedTouch Home

Zyxel Prestige P650-13

Zyxel Prestige 650R-33

Lucent Cellpipe 20A-BX-TN

Topcom Xplorer 871T7

Nokia M5112

Alcatel A1000

samtidig har jeg sett meg ut dette produktet ettersom det skal være bra.har noen her på forumet erfaring med denne routeren?kan den brukes på telenor adsl og er det noe å legge pengene på?

http://games.dlink.com/products/?pid=371&sec=4

takk til alle som svarer å beklager hvis denne er feilpostet,kan moderator i tilfelle flytte den?

ha en god dag :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg også har prøve meg på en Alcatel SpeedTouch Home, som ikke kunne settes opp i det hele tatt.

5703896[/snapback]

Det er fordi det er et rent modem uten router integrert, altså det står bare i bridge modus. Dette er et godt valg om du har bare en maskin på nett. Er også veldi kjekt å bruke om du har en annen ISP (bluecom, tele2 osv) som ikke bruke pppoe men deler ut flere ip adresser via dhcp. Stabilt som fjell.

Endret av TheBoz
Lenke til kommentar

oi nå mistet jeg tråden etter modem i bridge :blush: er ikke helt inne i dette forstår jeg,er det ikke bare å kjøpe å plugge rett inn å såp rett ut på nett? :whistle:

har et topcom modem nå fra bluecom,virker som det er mye støy på linjen min for første hoppet mitt er oppe i alt fra 60 til 150 i ping ifølge pingplotter,noen som vet hva slikt kan skyldes?

har testet masse virusprogs så jeg tror ikke det kan skyldes det samt skiftet nettverkskort tror det må være topcom modemet,men vet ikke helt :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...