eikum Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei! Har nettopp fått meg en Nokia 6680! Har lyst til å legge inn litt spill og programmer! Men hvor får jeg tak i dette? Husker at jeg så en kammis som hadde SuperNintendo på telefonen sin! Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Sjekk ut den siden her masse ting til symbian telefoner. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Du finner også flere prog. og spill inne på Nokias egne sider. Ikke bare under N6680, men under alle telefonene som kjører samme system. Spesielt hvis du beveger deg inn under Nokias Asia avdeling *merkelig nok* finner du mye mer enn det som ligger inn under Europa etc. Her finner du blandt annet Nokia Wireless Presenter... Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hei!Har nettopp fått meg en Nokia 6680! Har lyst til å legge inn litt spill og programmer! Men hvor får jeg tak i dette? Husker at jeg så en kammis som hadde SuperNintendo på telefonen sin! Noen som kan hjelpe meg? 5703696[/snapback] Gå til www.getjar.com, www.handango.com, www.mysymbian.com eller www.zedge.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå