Gå til innhold

Kravene for teoriprøven for klasse b?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange krona bør jeg ha for alt? Blir 10000 nok?

Har kjørt med lærer kun 4 tima og det var første gang jeg har prøvd meg på manuell gir. Alle i familien har automat så..  unlucky :cry: hehe

5815155[/snapback]

 

med det nye systemet så blir det nok heller 15000-20000....

 

edit: jeg tror du kan få kjørt opp med automat, men da får du anmerkning om at du kun kan kjørebil med automatgir også.. litt kjipt da hvis du blir stoppet i kontroll med manuelt gir...

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Jeg vet at det går ann å kjør med automat på oppkjøring, men jeg vil ikke det, fordi kem som veit hvilken bil blir den neste :p

15000 - 20000? Tror jeg klarer meg helt fint med 10 :p

5815410[/snapback]

Du kan ikke klare det på rundt 10.000,-, selv om en erfaren sjåfør skulle sette seg bak rattet og tatt førerkort etter 2006 så hadde hun\han kommet på over 15.000,-. Det er fordi alt er blitt obligatorisk untatt bykjøring.

 

Lykke til :)

 

Edit: Ta kontakt med meg hvis du kommer på 10.000,-, da skal du vel mer eller mindre personlig kjenne kjørelæreren, beste måten er vel å være oppvokst sammen med en? Familie? Det skal godt gjøres hvert fall :wee:

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Jeg vet at det går ann å kjør med automat på oppkjøring, men jeg vil ikke det, fordi kem som veit hvilken bil blir den neste :p

15000 - 20000? Tror jeg klarer meg helt fint med 10 :p

5815410[/snapback]

Du kan ikke klare det på rundt 10.000,-, selv om en erfaren sjåfør skulle sette seg bak rattet og tatt førerkort etter 2006 så hadde hun\han kommet på over 15.000,-. Det er fordi alt er blitt obligatorisk untatt bykjøring.

 

Lykke til :)

 

Edit: Ta kontakt med meg hvis du kommer på 10.000,-, da skal du vel mer eller mindre personlig kjenne kjørelæreren, beste måten er vel å være oppvokst sammen med en? Familie? Det skal godt gjøres hvert fall :wee:

5815998[/snapback]

 

 

Takk søta ;D

Nei kjenner ikke så godt lærern. Skal si ifra hvis jeg klarer det da :p

Lenke til kommentar

Kjørte opp i forfjor, så slapp gudskjelov alt dette som har nytt nå..

Og klarte å få lappen på under 10.000,-

Trengte ingen kjøretimer, bare begynte rett på det obligatoriske.. Men strøyk en gang på teorien, 29 feil.. (dette var mens 27 var maks)

 

Men fornøyd med det hele :)

Lenke til kommentar
Før: Man trengte ikke å øve til prøven.

Nå: Man trenger å øve til prøven.

 

Glad jeg er ferdig med lappen :) Hadde 6 feil på teorien FØR de forandret reglene.

5829694[/snapback]

Det skulle bare mangle at reglene ble forandret. Jeg husker ikke antall spørsmål, men en fikk til og med vite hvor mange alternativer som var rett den gang jeg tok det (slik at en kunne bruke elimineringsmetoden om det var tvil). Av 27 tillatte feil hadde jeg null. Så godt kan jeg ikke trafikkreglene.

Lenke til kommentar
Har hatt ca 10-11 kjøretimer nå og jeg har bestått teoriprøva. Neste kjøretime ska jeg kjøre i rundkjøringer, er det lenge igjen etter det til jeg begynner med glattkjøring og den langveis kjøring pakka? er det mulighet for at jeg rekker å ha lappen i lomma den 5 mai?

5898749[/snapback]

 

Denne spørsmål kan du stille her: :)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=468325&st=220

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...