Gå til innhold

Kravene for teoriprøven for klasse b?

Anbefalte innlegg

For å være helt ærlig, kan jeg egentlig ikke skjønne hvorfor det skal være vanskeligere å ta teoriprøven nå enn tidligere.

Greit nok at man kan ha mindre feil, men man har bare ett riktig alternativ nå. På de gamle (som jeg tok) kunne man skikkelig drite seg ut på hvert spørsmål.

Siden strykprosenten er så høy, virker det nesten som om folk tar for lett på denne prøven?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De nye spørsmålene, er det sånn at det er 1 Riktig svar, og 3 Gale svar, eller er det gjerne sånn at du har 1 Riktig, 1 Nesten helt riktig, 1 Halveis riktig, og et helt galt?

5781426[/snapback]

Tror det er slik at det kun er ett riktig alternativ nå.

Lenke til kommentar
De nye spørsmålene, er det sånn at det er 1 Riktig svar, og 3 Gale svar, eller er det gjerne sånn at du har 1 Riktig, 1 Nesten helt riktig, 1 Halveis riktig, og et helt galt?

5781426[/snapback]

5781668[/snapback]

Korrekt :)

Skulle gjøre et forsøk selv i dag, men ble avvist da jeg visstnok var 10 minutter for sen etter å ha ventet i kø i 10 minutter, bra opplegg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Jeg har stryki to ganger. 15 feil første gang, men da leste jeg ikke. 12 feil andre gangen med litt lesing. Så nå skal jeg lese litt mer, for så å prøve igjen :)

Dritt teori :ermm:

Lenke til kommentar

Bare glattkjøring og bykjøring koster over 5000,- tilsammens i dag da!

Dobbelttime koster 850,- ofte må man ha tre-fire dobbelttimer før man slipper til på glattkjøringsbanen.

så er det veiledningstime på 425 kr

Teori risiko på 250 kr

Teori oppsummering som antageligvis er på samme sum.

Selve oppkjøringen koster noe sånt som 2500,-?!?!

edit: dessuten så er det bestandig noe du må ut med ellers, enten det er leie av bane, tentamen osv osv!

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
Må man vente lenge etter at man har stryket? Er det ikke 2 uker mellomrom? Eller kan man, f. eks, ta teori på tirsdag (stryk) og så igjen på torsdag eller fredag? Går det ann?

Bare lurer :)

5799800[/snapback]

det er to uker karantene på teoriprøven og en måneds karantene på den praktiske prøven (oppkjøringen)

Lenke til kommentar
Ok :)

Skal ta den neste uke har jeg tenkt, gruer meg litt. Har skaffet meg ''Veien til førerkortet'' på CD nå. Der er det en del oppgaver. Ønsk meg lykke til :)

5800094[/snapback]

Lykke til! For litt ekstra øving anbefaler jeg det teoritentamen.no! den koster 30 kr, men er vel lurt å prøve! Det er samme oppgavene du får utlevert på trafikkskolen viss du skal ta tentamen der...

Lenke til kommentar

5781426[/snapback]

5781668[/snapback]

Tror du misforsto litt. Jeg vet at kun et spørsmål er rett, men er de resterende helt gale fordi om eller er det bare det at det er mer rett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...