Gå til innhold

Kravene for teoriprøven for klasse b?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg bare si at jeg er J****VLA  glad for at jeg tok lappen i fjor.... Det er de best 10.000kr jeg noen sinne har spart...

5724991[/snapback]

 

Hvor mange timer har du kjørt?

5726590[/snapback]

 

 

Begynte du på kjøreskole før 31. desember 2004 slapp du traffikalt grunnkurs.... så da slipper en unna med 5000-7000 mindre...

Lenke til kommentar
Var den vanskelig eldavid? Hva handler spm. om?? Er de samme som på teoriproven.no?

 

 

LOL ilpostino

5727941[/snapback]

 

Forskjellen på teoriproven.no og den hos Statens Veivegesen kan sammenlignes med matte fra barneskolen og matte fra universitet. :hrm:

5728137[/snapback]

 

Word!

Lenke til kommentar

Hmm synes ikke teoriprøven hos biltilsynet var så vansklig men var vel lettere i fjor, men driter i det nå ettersom jeg har bestått med 7 feil første gangen jeg prøvde. så jeg kan gladelig med god samvittighet tenke på at jeg ikke wasta bort 350 spenn på og ta den som mange andre gjorde og som faktisk klarte og stryke.

 

Men skal ikke være for kjepphøy fordi jeg gjetta på 10 av spørmålene på teoriprøva....

Lenke til kommentar

Vil anbefale folk og bare leste litte granne og gå og ta den og ikke vær redd for at dere bare kan ha 7 feil. Jeg hadde 4. jeg har lest i gjennom boka en gang og har dysleksi. Det sier jo noe. Spørsmålene er mye enklere nå en de med der du kunne ha over 27 feil. og på nye er det bare 1 svar som er rett på vært spørsmål. Bruk bare sun fornuft og eveluer dere fram til riktig svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...