Jim Rager Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Foresten, noen som har peiling på hva det vil koste å ta mellomklasselappen motorsykkel hvis man allerede har klasse b? Tenket på en ca pris... Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Tja har prøvd litt også på www.teoriproven.no da og hver gang jeg tar den der siden første gang jeg prøvde så har jeg fått 0 feil. Og den er slik at 7 feil er stryk. Men etter deres erfaringer da, tror dere jeg klarer teoriprøven på trafikk stasjonen i morra når jeg får 0 feil der og samt leser i "Veien til førerkortet" boka? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg tok teoriprøven i oktober ifjor.. og stod med 25 feil... en stryker ved 27 feil... Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Tja har prøvd litt også på www.teoriproven.no da og hver gang jeg tar den der siden første gang jeg prøvde så har jeg fått 0 feil. Og den er slik at 7 feil er stryk.Men etter deres erfaringer da, tror dere jeg klarer teoriprøven på trafikk stasjonen i morra når jeg får 0 feil der og samt leser i "Veien til førerkortet" boka? 5717681[/snapback] Har samme utgangspunkt som deg, skal også ta den i morra, og har brukt samme side. Jeg vil tro at du greier det, men jeg tror også at spørsmålene på denne siden er noe enklere enn de du vil få. Ikke blir for kjepphøy mtp. at du får 0 feil der;) Husk at du kan få spørsmål om mange av detaljene i relger osv, viktig å lese grundig. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Ja ok det er greit det skal lese mer og sånn men er for all del ikke kjepphøy fordi jeg fikk 0 feil tvert i mot er jeg veldig glad for det, men på teorien, hvor mange spørsmål sånn ca fra hver kategori er det man får`? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Når på tiden i morgen går det ann å ta teoriprøva? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Yes klarte teoriprøva på første forsøk... 7 feil hehe så til en eller annen moderator du kan stenge denne tråden nå.... Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Yes klarte teoriprøva på første forsøk... 7 feil heheså til en eller annen moderator du kan stenge denne tråden nå.... 5719814[/snapback] Greide den jeg og, fikk 4;) Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Selv med 7 feil eller mindre er det fortsatt noe man ikke er heeelt sikker på. Håper dette ikke ender i en ulykke fordi vikeplikten ikke sitter helt. Ingen kritikk mot trådstarter eller noen, men etter at jeg ble pappa-person for en gutt på 5, vil jeg ikke at en dust som ikke leste prøven sin skal komme bak rattet og sette han i fare. Ingen kritikk til noen. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Heh.. strøk for andre gang på mandag.. 12 feil. Hadde lest mange, mange timer og tatt teoritentamen.no 8-10 ganger med 0-4 feil i snitt. ÅÅÅH Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Selv med 7 feil eller mindre er det fortsatt noe man ikke er heeelt sikker på. Håper dette ikke ender i en ulykke fordi vikeplikten ikke sitter helt. Ingen kritikk mot trådstarter eller noen, men etter at jeg ble pappa-person for en gutt på 5, vil jeg ikke at en dust som ikke leste prøven sin skal komme bak rattet og sette han i fare. Ingen kritikk til noen. 5719846[/snapback] ifølge kjørelæreren min tar det 5-8 år før en er en erfaren/god bilfører. selv om en får få feil på teoriprøven så er det stor forskjell på det og å kjøre bil. på bilkjøring er det mengdetrening som er tingen. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) HAHAHA! Den spørsmål her er en av de morsomste jeg har sett :!: :!: :!: Oppgave 31 Hva vil du gjøre her ? Antall riktige svaralternativ: 1 1) Bremse ned, for så å slippe andre frem. 2) Vil tilpasse meg feltet fra høyre ved å bruke fletteregelen. 3) Jeg vil øke farten litt, samt holde på forkjørsretten min. 4)Ingenting pga jeg digger musikk på steroen i bilen. - this is sooo me! Endret 8. mars 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 HAHAHA! Den spørsmål her er en av de morsomste jeg har sett :!: :!: :!: Oppgave 31 Hva vil du gjøre her ? Antall riktige svaralternativ: 1 1) Bremse ned, for så å slippe andre frem. 2) Vil tilpasse meg feltet fra høyre ved å bruke fletteregelen. 3) Jeg vil øke farten litt, samt holde på forkjørsretten min. 4)Ingenting pga jeg digger musikk på steroen i bilen. - this is sooo me! 5721330[/snapback] Fikk samme spm jeg og.. syns det der blir vel useriøst.. vanskelig for å ta dem alvorlig.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Noe sier meg at det spørsmålet er hentet fra teoriprove.no ? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Derfor må mann tenke først og deretter svare på den. Husker også en fra læreboka: 3. Hvordan vil du kjøre hvis en person med hvitt stokk eller førerhund vil krysse gata? A) Gi signal med hornet og kjøre sakte forbi. B) Kjøre sakte og om nødvendig stanse. C) Stanse i god avstand og slå av motoren. D) Kjøre fort forbi, fordi slike personer alltid venter til de ikke hører biler. Det der var sykt spørsmål. Noe sier meg at det spørsmålet er hentet fra teoriprove.no ? Ja. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 hmm jeg synes at de spørsmåla jeg faktsik fikk på teoriprøva for bil på trafikkstasjonen var mye vanskligere en www.teoritentamen.no og www.teoriproven.no men de var i hvertfall lettere en de på www.zensor.no Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 hmm jeg synes at de spørsmåla jeg faktsik fikk på teoriprøva for bil på trafikkstasjonen var mye vanskligere en www.teoritentamen.no og www.teoriproven.no men de var i hvertfall lettere en de på www.zensor.no 5723396[/snapback] Akkurat derfor jeg sa at man ikke må bli for kjepphøy selv om man klarer disse. For øvrig er teoriproven.no alt for lett, ikke noe vits i å øve etter den... Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Enig i det teoritentamen var ganske lik den ordentlig men fortsatt en smule lettere Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Kan jeg bare si at jeg er J****VLA glad for at jeg tok lappen i fjor.... Det er de best 10.000kr jeg noen sinne har spart... Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Kan jeg bare si at jeg er J****VLA glad for at jeg tok lappen i fjor.... Det er de best 10.000kr jeg noen sinne har spart... 5724991[/snapback] Hvor mange timer har du kjørt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå