rulleguru Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 En ting jeg savner er en dynamisk kalender, der man kan se hvor ny hardware skal lanseres. Feks for å sjekke når nye sokler fra AMD/Intel og første DX10 skjermkortene etc er forventet på markdet. Kan være en grei tjeneste for folk som lurer på når de skal oppgradere. Problemet er er at man ikke ofte vet akkurat lanseringsdato, men å dele inn i kvartaler og måneder kan være en ide. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Utrolig godt forslag, jeg skal tipse de med litt større makt Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Datoer for diverse messer bør også være med. Bra forslag rulleguru! Lenke til kommentar
amund Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei, takk for et flott tips! Vi har veldig lyst til å gi leserne våre en god oversikt over hvilke produkter som kommer på markedet, og hvilke produkter som nettopp er kommet ut. Per i dag er dataverdenen slik at det er vanskelig å si noe eksakt om hvilke produkter som kommer i salg de nærmeste dagene, men ved hjelp av prisguiden kan vi kartlegge hva som nettopp har kommet ut. Teknologier og konsepter er mange bedrifter flinke til å "hype" i god tid, og dermed er det mulig å bygge en oversikt over hva som kommer fremover. Det andre som er av interesse er selvsagt når man som forbruker kan få kjøpt produktet, men her er det mer problematisk å si noe eksakt. Det endelige leveringstidspunktet på en vare avhenger av svært mange faktorer slik som produksjonsproblemer, pakking/bundling, logistikk, prising, innkjøp, osv. Vi i Hardware.no har derfor satt oss som mål om å kunne gi leserne våre mer informasjon om når produktene er tilgjengelig i butikkene enn det som er tilgjengelig i dag. Uten å røpe alt for mye kan jeg si at det vil skje noe på akkurat dette området om veldig kort tid :-) Mvh, Amund Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ligger en link på hovedsiden nå ser jeg http://www.hardware.no/lanseringsguide/ Lenke til kommentar
pej Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Ingressen er rett rundt hjørnet. Edit: http://www.hardware.no/nyheter/annet/ny_tj...ingsguide/24198 Endret 8. mars 2006 av apedoktor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå