Epsilon- Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Maskinen kan låse seg etter den har tellet opp minne mengde, under lasting av windows, den kan starte opp windows helt fint, men det går sjelden over 5 minutt før den låser eller restarter seg selv. Kjører windows xp på en partisjonert raptor 74 gb. Er null virus eller spyware. Kan det være raptoren som er gåen? kjøpte den i mai i fjor. Noen som har opplevd lignende? Windowsinnstallasjonen er over 1 år nå og det har aldri vært problemer før, bare nå den har oppført seg veldig rart. HW: Athlon 64 3500+ (Winchester) Sapphire 9800Pro Msi K8N Neo2 Platinum 1GB Twinmos PC3200 1GB OCZ PC3200 74GB Raptor 2x160Gig Samsung Raid0 2xHitachi 250GB Raid0 Audigy 2 ZS Nec 2500A Samsung 48XCD/RW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Har du sjekket at det ikke er RAM'en? Ser du har 2 forskjellige brikker. Prøv å napp ut en av dem, bytt gjerne begge med èn helt annen brikke osv. Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Det er 2x512 x2 på en måte. men kan teste... har ikke vært noe problem før, da den har vært 100% stabil i over et år. Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Der så det ut som den skulle være stabil, funka helt fint i 1 minutt ca. så bare restart uten noe grunn... Lenke til kommentar
DuN_cs Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 det er sansyneligvis ramen som har klikka litt men det kommer seg etter hvert viss ikke du også må reinstalere OS. har hatt lingnende problemer med min PC og. måtte reinstalere os Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Nå har den vert på i 3 timer uten restart så det ser ut som det ligger i rammen. har kun hatt en restart etter jeg tok ut twinmos rammen. Skal snart handle HK, harddisker mer av den samme rammen og skjermkort, så jeg tenkte jeg kunne vente med å reinnstallere os til det er i boks. Ser ut som jeg kan det nå... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Bra! Kjipt at en RAM-brikke tar kvelden, men sånt skjer. Men nå vet du sannsynligvis hva problemet er. Du skrev du har 2x512 fra hver produsent, men var det feil på begge brikkene fra TwinMos? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå