Smooth Ceiling Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Tiden vil vise om det blir bra eller ei.. Lenke til kommentar
soul Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 AoC blir nok sikkert bra, men jeg har ingen tro på 2006 release. Det som ble vist på E3 var kun fra offline enspillerdelen. Onlinedelen er det ingen som har sett noe til ennå. De har mange gode ideer, men sier selv at de ikke har klart hvordan de skal få de ut i spillet ennå. Håper virkleig Funcom får til dette, men kan ikke skjønne noe annet enn at dette spillet er et stykke unna ennå. Såvidt jeg vet har de ikke startet beta ennå..... Ikke meningen å gjøre dette om fil en AoC tråd, men måtte bare kommentere. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Såvidt jeg vet har de ikke startet beta ennå..... 6441441[/snapback] Såvidt jeg vet, så har de startet Beta Vanguard ser rimlig bra ut. Kommer kanskje til å teste det. Men AoC står først i køen : D Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 AoC blir nok sikkert bra, men jeg har ingen tro på 2006 release. Det som ble vist på E3 var kun fra offline enspillerdelen. Onlinedelen er det ingen som har sett noe til ennå. De har mange gode ideer, men sier selv at de ikke har klart hvordan de skal få de ut i spillet ennå. Håper virkleig Funcom får til dette, men kan ikke skjønne noe annet enn at dette spillet er et stykke unna ennå. Såvidt jeg vet har de ikke startet beta ennå..... Ikke meningen å gjøre dette om fil en AoC tråd, men måtte bare kommentere. 6441441[/snapback] Internal Closed beta startet 30 Juni. Så de har holdt hva de har lovet. Om at beta skulle starte "tidlig" i sommer. Og de rakk det jo før fellesferien. Men ingen vet om de tester online delen eller bare singleplayer delen nå. Så man får jo se hvor lenge det tar før Open Beta starter. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Dette skal spilles ja Har ventet på dette siden 2003 da Sigil games (firma som lager VG) annonserte at de holdt på med et MMO For ordens skyld så vil nok Beta 3 bli hostet av SOE og ikke fileplanet som det blir beskrevet i første post. SOE tok over utgiveransvaret fra Microsoft for en liten stund siden. Det mest lovende MMO'et der ute nå spør du meg. Beta 2.5 går bedre og bedre ifølge de som er der, noe jeg ikke kan si om jeg er eller ikke da det fortsatt er Closed beta for å si det sånn hvis dere skjønner hva jeg mener........... 2006 release kan holde hart da........ 6439603[/snapback] Dette er jo da en 4 mnd gammel tråd, fra før SOE tok over Fileplanet hostet det som egentlig skulle være beta 3, men som ble beta 2.5. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 AoC blir nok sikkert bra, men jeg har ingen tro på 2006 release. Det som ble vist på E3 var kun fra offline enspillerdelen. Onlinedelen er det ingen som har sett noe til ennå. De har mange gode ideer, men sier selv at de ikke har klart hvordan de skal få de ut i spillet ennå. Håper virkleig Funcom får til dette, men kan ikke skjønne noe annet enn at dette spillet er et stykke unna ennå. Såvidt jeg vet har de ikke startet beta ennå..... Ikke meningen å gjøre dette om fil en AoC tråd, men måtte bare kommentere. 6441441[/snapback] Jaha? Det er fint om du undersøker litt neste gang du uttaler deg om en ting. Vi har sett MASSE bilder og videoer fra MMO-delen, tilogmed før E3, for eksempel er det en video fra E3 på 23 minutter som viser masse fra MMO delen av spillet. Og jo, de har startet beta. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) trodde dette skulle være en tråd om Vanguard, men her blir det jo sporet av i hytt og gevær.... Endret 6. juli 2006 av mortenmm Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Folk i mitt Everquest 2 guild som er med i beta er utrolig skuffet over spillet, og jeg kan ikke si at jeg er vidre imponert over det selv etter hva jeg har lest og hørt. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Folk i mitt Everquest 2 guild som er med i beta er utrolig skuffet over spillet, og jeg kan ikke si at jeg er vidre imponert over det selv etter hva jeg har lest og hørt. 6445510[/snapback] Det hadde vært kjekt med litt detaljer utover det du sa om at noen du kjenner er skuffet, f.eks. hva de er skuffet over og slikt. Jeg har ikke tenkt å forsvare et spill jeg ikke har hatt noe førstehåndserfaring med, vil bare vite litt hva de som har prøvd det synes utover at de er "utrolig skuffet". Lenke til kommentar
soul Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Litt vanskelig å diskutere VG SoH ennå da de fortsatt har en NDA. Spillet vil nok helt klart ikke bli for alle. Lvlings kurven er nok ganske bratt, og de har blant annet XP dept (nesten samme som loss, men man betaler tilbake i ettertid) og corpse run (ikke sånn ghost greie som i WOW). Grafikkmessig er det vanskelig å si noe, da det skjer store forandringer. Jeg personlig synes de det ser veldig pent ut. De har noen ganske sære systemer som blant annet Diplomacy som sikkert blir et elsk/hat objekt. For min egen del passer dette spillet veldig bra. Sorry at jeg sporer av på slutten her: Noen som har linker til onlinedel av AoC? Mener jeg har hørt Funcomansatte si at det kun var enspillerdel på E3, alt jeg har sett er det hvertfall. Ikke misforstå, håper virkelig Funcom får til dette, har selv spilt AO i mange år og holdt ut lanseringen av det spillet, men har ingen tro på at de rekker 2006 release. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Folk i mitt Everquest 2 guild som er med i beta er utrolig skuffet over spillet, og jeg kan ikke si at jeg er vidre imponert over det selv etter hva jeg har lest og hørt. 6445510[/snapback] Det hadde vært kjekt med litt detaljer utover det du sa om at noen du kjenner er skuffet, f.eks. hva de er skuffet over og slikt. Jeg har ikke tenkt å forsvare et spill jeg ikke har hatt noe førstehåndserfaring med, vil bare vite litt hva de som har prøvd det synes utover at de er "utrolig skuffet". 6445629[/snapback] Vanguard var bygget for å være en "EQ Killer" et spill hvor hardcore folk fra Everquest 1&2 skulle migrere når det kom/kommer ut, til nå har ideene vært dårlig implentert og Everquest 2 har gjort det på en bedre måte, spesielt med tanke på raiding og taktiske aspekter med det. Den grafiske settingen appelerer heller ikke til meg. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ikke misforstå, håper virkelig Funcom får til dette, har selv spilt AO i mange år og holdt ut lanseringen av det spillet, men har ingen tro på at de rekker 2006 release. 6446847[/snapback] Og hvorfor har du ingen tro på 2006 release? Det er jo tydlig at du ikke har snøring på hvordan det ligger ann med spillet, så da blir det litt merkelig å komme med en slik uttalelse. Uansett, Herhar du masse fra MMO-delen av spillet, blant annet siege combat, formation combat og guild byer. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Takk for svar. Det virker semi-interessant ut fra det jeg har hørt så langt. Tenkte ikke på det med begrensningene betatestere har i lukket fase. Vel, vi får håpe det blir bra, uansett. Jo fler MMORPG spill som viser seg å være gode, jo mer konkurranse. Ergo må spillutviklerene skjerpe seg og komme med noe helt nytt etterhvert (håper jeg). Jeg har tenkt litt på når "dagens" MMORPG spill fader ut og den neste bølgen med noe nytt kommer. Det blir neppe noe revolusjonerende nytt, men en evolusjon i det minste. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Darkdall og Age of Conan vil bli litt revolusjonerende, og vil i mye større grad enn V: SoH, bli next generation MMO's. Av det jeg har sett, byr ikke V.SoH på noe spessielt nytt, det er same gamle greia med uendlig grinding og farming. Lenke til kommentar
soul Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ikke misforstå, håper virkelig Funcom får til dette, har selv spilt AO i mange år og holdt ut lanseringen av det spillet, men har ingen tro på at de rekker 2006 release. 6446847[/snapback] Og hvorfor har du ingen tro på 2006 release? Det er jo tydlig at du ikke har snøring på hvordan det ligger ann med spillet, så da blir det litt merkelig å komme med en slik uttalelse. Uansett, Herhar du masse fra MMO-delen av spillet, blant annet siege combat, formation combat og guild byer. 6447748[/snapback] utsatt.... Lenke til kommentar
soul Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ikke misforstå, håper virkelig Funcom får til dette, har selv spilt AO i mange år og holdt ut lanseringen av det spillet, men har ingen tro på at de rekker 2006 release. 6446847[/snapback] Og hvorfor har du ingen tro på 2006 release? Det er jo tydlig at du ikke har snøring på hvordan det ligger ann med spillet, så da blir det litt merkelig å komme med en slik uttalelse. Uansett, Herhar du masse fra MMO-delen av spillet, blant annet siege combat, formation combat og guild byer. 6447748[/snapback] utsatt.... 6548455[/snapback] og..... utsatt. hørte vi 2008? Vanguard har release neste uke. Jeg gleder meg hvertfall en hel del. Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Vanguard - Saga of Heroes åpner i dag, klokken 19.00, Norsk tid - for de som har forhåndsbestillt "pre-order", og den 30. for de som kjøper fra butikk Dersom noen er i tvil om kvaliteten på det grafiske, bør de ta en kikk på noen av Fraps videoene jeg har lagt ut. Selv gleder jeg meg som et barn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå