avtrekkeren Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Først av alt, dette spillet har en utrolig lang hjemmesidelink: http://www.vanguardsagaofheroes.com/ Dette er altså et kommende MMORPG fra utviklerne som sto bak Everquest. Det er forventet å bli et MMORPG for hardcore-gamers, slik som EQ var / er. Spillet er foreløpig i beta phase 2, men noen inside-rykter sier at spillet snart er klar for beta phase 3, og at denne visstnok skal bli hostet på FilePlanet exclusively i neste uke. Fra det jeg har sett og lest og hørt fra beta-testere så kommer dette til å bli en hit for de som er lei av fjortiser og WoW's enkle (men populære blandt casual-gamers i allefall) gameplay. Dette blir nok 99% sikkert mitt neste MMORPG Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hmm.. Så spennende ut..2006 er et MMORPG år ja.. Nå må både dette, Africa og LOTR mmorpg spillet testes.. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Noen grunner til at jeg tror dette blir bra er nettopp det at de har meget god erfaring med Everquest, samt at de har nå sett på to generasjoner onlinespill, og (forhåpentligvis) funnet ut hva som virket og ikke virket. At grafikken er vakker er bare et pluss Anbefaler alle å lese FAQ som finnes her. Et par previews: IGN: http://pc.ign.com/articles/688/688718p1.html GS: http://www.gamespot.com/pc/rpg/vanguard/ne...tml?sid=6144313 Som IGN sier, dette er det spillet som EQ2 burde ha vært... Endret 5. mars 2006 av KriFos Lenke til kommentar
brd Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Veldig spennande. EQ2 var eit bra spel. Etter det eg har last av previews kommer også Vanguard: SoH til å bli eit glimrande mmorg spel. Godt jobba Krifos . #Det blir hardere å hardere å velge ut mmorg i 2006 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 #Det blir hardere å hardere å velge ut mmorg i 2006 5709869[/snapback] Som jeg skulle sakt det selv.. Jeg venter på et spill jeg kan bruke sammen med eve-online.. Alså et som ikke har måneds avgift (Guild Wars falt ikke i smak..) Men dette spillet så interesangt ut.. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 I år kommer jeg uansett til å kjøpe Vanguard...grunner er everquest og hobbiter. Det er ikke så mangen mmorpg som har hobbiter, og jeg elsker hobbiter. I tillegg er det en drøss med raser og velge mellom noen jeg synes er supert, og det gir deg en følelse av å være litt mer unik en hver 5person på gata. Lotr skal nok også handles, du kan være hobbit der også, men har størst forventninger til Vanguard, blir mye spilling framover, GLEDER MEG! Lenke til kommentar
Heales Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Vanguard er i mine øyne årets mest spennende spill, og skal selvsagt anskaffes med en gang det kommer. Skal mye til for at dette ikke kan bli veldig bra. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Gleder meg som en unge.. Endelig et mmo med litt dybde i. Ikke så mange av de for tiden, må ty til de gode gamle.. hehe Lenke til kommentar
Viivac Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Som gammel Everquest spiller, er Vanguard noe jeg har fulgt i mange år. Dette MÅ bare bli bra! Lenke til kommentar
pgrundet Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hmm..Så spennende ut..2006 er et MMORPG år ja.. Nå må både dette, Africa og LOTR mmorpg spillet testes.. 5704040[/snapback] Hva er Africa? Har aldri hørt om det Syns egentlig det kommer alt for mange MMORPG's for tida, hehe... Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Enig...kommer svært mange råe mmorpg tittler og det blir vanskeligt å komme over alt Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 virker ganske bra,kommer nok til å kjøpe det Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg har lest litt om vanguard, de lover og lover. Jeg håper forderes skyld at de klarer å holde. Uansett så blir det Age of Conan på meg. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Kommer nok til å prøve det, men er usikker på om jeg vil like det. Vi får se! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Kommer det en "Free Trial" eller spill på et begrenset øy eller no. Så vil jeg nokk prøve jeg også Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg har lest litt om vanguard, de lover og lover. Jeg håper forderes skyld at de klarer å holde. Uansett så blir det Age of Conan på meg. 6439292[/snapback] Blir nok AoC på meg også.. Føler jeg må støtte Funcom litt.. Men foralldel.. Vanguard ser ganske flott ut det også.. Men AoC ligger litt lengre forran hos meg.. Lenke til kommentar
soul Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Dette skal spilles ja Har ventet på dette siden 2003 da Sigil games (firma som lager VG) annonserte at de holdt på med et MMO For ordens skyld så vil nok Beta 3 bli hostet av SOE og ikke fileplanet som det blir beskrevet i første post. SOE tok over utgiveransvaret fra Microsoft for en liten stund siden. Det mest lovende MMO'et der ute nå spør du meg. Beta 2.5 går bedre og bedre ifølge de som er der, noe jeg ikke kan si om jeg er eller ikke da det fortsatt er Closed beta for å si det sånn hvis dere skjønner hva jeg mener........... 2006 release kan holde hart da........ Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Som flere folk lenger oppe nevner så blir det nok AoC på meg også om jeg skal kjøpe ett mmorpg.. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 jeg liker valgmulighetene mellom raser,det er jo utrolig mange forskjellige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå