itsærn Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Når jeg prøver å sette maskinen i dvalemodus, blir skjermen svart, så jobber PCn kanskje et halvt minutt før skjermen kommer på og det kommer opp en feil hvor det står: "Det er ikke nok systemressurser til å fullføre API." PCn er en Acer 8104wlmi: -2 GHz Pm -1 GB ram -100 GB HDD (59 GB ledig) -Ati x700 Har alltid hatt litt problemer med dvale og ventemodus. Nå fungerer bare ventemodus. Har prøvd: - Å skru av og på dvalemodus - Installere xp på nytt Problemet kan ha dukket opp etter at jeg har installerte USB tv-kortet (Terratec Cinergy XS analog og digital.) Noen som kan fortelle meg hva som er galt? Hva betyr systemressurser i dette tilfellet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Prøv å starte pcen opp i sikkermodus og legg inn andre drivere til tv-kortet. Lenke til kommentar
gormnass Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Når jeg prøver å sette maskinen i dvalemodus, blir skjermen svart, så jobber PCn kanskje et halvt minutt før skjermen kommer på og det kommer opp en feil hvor det står: "Det er ikke nok systemressurser til å fullføre API." PCn er en Acer 8104wlmi: -2 GHz Pm -1 GB ram -100 GB HDD (59 GB ledig) -Ati x700 Har alltid hatt litt problemer med dvale og ventemodus. Nå fungerer bare ventemodus. Har prøvd: - Å skru av og på dvalemodus - Installere xp på nytt Problemet kan ha dukket opp etter at jeg har installerte USB tv-kortet (Terratec Cinergy XS analog og digital.) Noen som kan fortelle meg hva som er galt? Hva betyr systemressurser i dette tilfellet? 5703438[/snapback] Hei. Jeg har det samme problemet med min Acer 3012. Har funnet ut at dvalemodus ikke lenger er tilgjenegelig på min laptop, kun ventemodus. Har ikke tidligere hatt noe problem med dvale-, eller ventemodus Jeg får denne feilmeldingen nå batteriet snart er tomt, og den automatisk skal gå i dvale for ikke å miste noe som ikke er lagret. Jeg har IKKE installert Terratec Cinergy XS Har du funnet nnoen løsning på dette problemet? mvh Gorm Lenke til kommentar
Fredriao Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Kan jo legge til at jeg har samme problem med min Acer 8204.. Hender også at den våkner opp fra hvilemodus i sekken, og da kan dere jo tenke dere hvor glovarm maskinen er... Lenke til kommentar
kjaras Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) har dere husket og ha en sidevekslings fil på samma størelse som mine deres?? for når man går i davale så domper pc'n alt på minne til sidevekslings filen på HDD mvh Jostein Endret 19. september 2006 av kjaras Lenke til kommentar
gormnass Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Mitt problem løste seg når jeg installerte denne hotfix'en fra Microsoft: http://support.microsoft.com/?kbid=909095 (jeg har 2GB ram) mvh Gorm Lenke til kommentar
Heddulf Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Mitt problem løste seg når jeg installerte denne hotfix'en fra Microsoft: http://support.microsoft.com/?kbid=909095 (jeg har 2GB ram) mvh Gorm Ingen annen måte å fikse det på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå