Pålny Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Fikk besked at det var ny Itunes som hadde kommet når jeg starte Itune idag, den nye Itunes(6.0.4) skal ha mp4 konverter. se her http://www.apple.com/no/itunes/download/ Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Kva betydning kan dette ha? 5703454[/snapback] det er jo bra for de som har video Ipod... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Skal vi sjå om den gir deg fri tøyler i bitrates og alt det der da Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 samma for meg uannsett, har Ipod Photo jeg Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Vel, når jeg prøver å legge til en avi.fil jeg har liggende, så skjer det ikke noe i biblioteket? Mens det forleden dag lurte seg inn en film sammen med musikkmappen min, og den gikk det an å konvertere o.l. Noen som har en forklaring på dette? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg gav opp etter 2 minutter med knoting. Jeg prøvde å drag 'n' drop'e en film til biblioteket. Da ikke det fungerte fant jeg ut at brukervennligheten var dassedårlig, så jeg gadd ikke mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå