WangenPs3 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Slenger inn et lite spørsmål til de som har det? Hvordan oppsett er det på live delen? Er det: - Quick Match - Custom Match - Matchmaker Som da er bedritent ettersom det ikke går an å lage egne servere og velge hvilke maps. eller: - Create room - Join room - US, EU servere?! Som da er å foretrekke. Lenke til kommentar
WildGreywolf Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg er med alder: 19 Gamertag: WildGreywolf Men jeg må si ifra at jeg har aldri spilla ghost recon før så jeg er nok ikke så god Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg er med alder: 19 Gamertag: WildGreywolf Men jeg må si ifra at jeg har aldri spilla ghost recon før så jeg er nok ikke så god 5726991[/snapback] Ok, det gjør ikke noe, du kan jo være fienden Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Har spilt ca. 2500+ timer online med SOCOM 2 så det skal ikke bli så vanskelig å komme seg inn i GRAW tenker jeg. Kriging og Stealth er noe jeg kan:p Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg er også med: Gamertag: Superrune Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg er med og spiller med dere også, bare å legge meg til: Steve Vice. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Men kanskje fordel om de med best uthastighet kan hoste gamet? Selv har jeg 2 Mbit upload så det er ikke noe problem for meg å hoste 16 spillere. Slipper vi lag og annet dritt:) Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 En egen tråd for å samle spillere til multiplayer-sessions er en ganske rotete løsning i seg selv, og om noen uker vil denne tråden bli fullstendig uoversiktelig. Når mange i tillegg legger inn innlegg som ikke har noe som helst med emnefeltet å gjøre, så er vi rett og slett nødt til å sette en stopper. Jeg føler ikke for å stenge den, men er nødt til å flytte den til Off-topic -> Annet fordi jeg anser dette som en pratetråd, og ikke en vanlig diskusjonstråd. De som ønsker å holde seg oppdatert på hva som skjer her, kan evnt. abbonere på tråden. Hvis noen har noen bedre forslag, så mottar jeg dem gjerne på PM. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har vært å fått meg dette spillet og nå. Har ikke spilt så mye enda, men digger spillet allerede.. Er gjerne med å spiller over Live. X-Box live tag: Konamixx (er 23 år) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Må man leke rambo og skrike i mic'en, hvis man er under 20 år? Jeg gjør iallefall ikke det. Alder: 15 Gamertag: DevoIution Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg er med og spiller med dere også, bare å legge meg til: xaedus (18 år) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå