AltTrombone Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Nå på fredag kommer GRAW så da tenkte jeg å høre her om det er noen som vil spille Campain Coop på Live. Ja, for det er mulig? Det er så mye mer morro å spille gjennom Campain med andre. Slik som med PDZ. Det er derimot ikke like artig om den ene alt har rundet spillet. Derfor håper jeg å finne noen å spille det med på lanseringsdagen da spille er nytt for alle. Hvor mange kan spille coop egentlig? Håper noen har lyst til dette, det er nesten en nødvendighet at du er over 20 år. Blir så lei av alle disse unge som egentlig ikke er gamle nok til å spille spillet en gang. Tror jeg seriøst begynner å høre dårlig etter all den skrikingen i mitt venstre øre! Så kanskje man kan spille litt mer taktisk i stede for disse Rambostuntene? Endret 5. mars 2006 av AltTrombone Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Nå på fredag kommer GRAW så da tenkte jeg å høre her om det er noen som vil spille Campain Coop på Live. Ja, for det er mulig? Det er så mye mer morro å spille gjennom Campain med andre. Slik som med PDZ. Det er derimot ikke like artig om den ene alt har rundet spillet. Derfor håper jeg å finne noen å spille det med på lanseringsdagen da spille er nytt for alle. Hvor mange kan spille coop egentlig? Håper noen har lyst til dette, det er nesten en nødvendighet at du er over 20 år. Blir så lei av alle disse unge som egentlig ikke er gamle nok til å spille spillet en gang. Tror jeg seriøst begynner å høre dårlig etter all den skrikingen i mitt venstre øre! Så kanskje man kan spille litt mer taktisk i stede for disse Rambostuntene? 5703369[/snapback] Jeg er 18, men viss du tilater det, så kan jeg være med å spille med deg, bare for å vise at jeg ikke er en komplett drittunge (annet en på forumet ) så er jeg med i HVU (Heimeværnet for ungdom). Det er opp til deg, og blir ikke skuffa om du sender meg et "nei" Mitt Xbox Live Tag er: Gainward. Håper vi sees da Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Nå på fredag kommer GRAW så da tenkte jeg å høre her om det er noen som vil spille Campain Coop på Live. Ja, for det er mulig? Det er så mye mer morro å spille gjennom Campain med andre. Slik som med PDZ. Det er derimot ikke like artig om den ene alt har rundet spillet. Derfor håper jeg å finne noen å spille det med på lanseringsdagen da spille er nytt for alle. Hvor mange kan spille coop egentlig? Håper noen har lyst til dette, det er nesten en nødvendighet at du er over 20 år. Blir så lei av alle disse unge som egentlig ikke er gamle nok til å spille spillet en gang. Tror jeg seriøst begynner å høre dårlig etter all den skrikingen i mitt venstre øre! Så kanskje man kan spille litt mer taktisk i stede for disse Rambostuntene? 5703369[/snapback] Skjønner hva du mener. Blir litt mye med alle disse ungene som ikke har kommet i stemmeskifte. Burde være et filter mot dette slik at man kan velge å spille med personer på sin egen alder. Jeg vil gjerne spille med deg og verdsetter et taktisk spill. Hvor mange vi kan være på Co-op vet jeg ikke, men det finner vi ut! Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Kommer det allerede nå på fredag? trodde det var 17, men nå ble jeg veldig glad Er med jeg (19 år) men ikke en drittunge Gamertag: Ressaa Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Du bør skrive at det er til xbox 360 gamertag: kewy Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Du bør skrive at det er til xbox 360 gamertag: kewy 5704868[/snapback] Det er sant. Tok det som en selvfølge at det var til 360. Sikkert fordi han nevnte PDZ i tråden også. Håper det er til 360 for min xbox ligger nedpakket og skal aldri kjøpes spill til igjen.. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Nå forstår jeg det slik at det som er Single Player Campaign ikke kan spilles i multiplayer Coop. Derimot er det x-antall oppdrag single missions utenom campaign som kan løses i coop. Single player og multiplayer er ganske delt opp i GRAW. Men jeg blir gjerne med på de opppdragene, ja. Og jeg er vel heller for gammel enn for ung... 36.. Dr Peedee EDIT: Hmmm, å ja, gamertag, tam tam taaaa: Dr Peedee Endret 6. mars 2006 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Sannhet i det du sier Dr.Peedee. I coop (opp til 16 stk) fortsetter man historien fra GRAW singleplayer. Fortsetter vel i Nicaragua tror jeg... Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Blir med jeg også. Gamertag: LordFighter Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Kan vel sette aldersgrensen til 16 år. Da er de aller fleste oppegående ungdommer modne nok. Endret 5. mars 2006 av ErikBlodøks Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Er med jeg også Nick: Tracid81 Lenke til kommentar
AltTrombone Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Kan vel sette aldersgrensen til 16 år. Da er de aller fleste oppegående ungdommer modne nok. 5705853[/snapback] Setter den til 18! Vil dette si at man kan spille 16 spillere Co-op mot AI? Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Dette hørtes interessant ut =) Jeg digger denne type spill, så jeg er uten tvil med på litt coop-spilling =) Er 25 og ganske høflig i både språket og spillatferden min. Men kan ty til hardt spill dersom jeg blir provosert til det, men det skjer som regel veldig sjeldent...hehe Gamertag: Spillarkivet Endret 5. mars 2006 av Spillarkivet.no Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Jeg er med!! Martin Sama heter jeg! Skal kjøpe spillet rett etter skolen! Over 20 år er jeg ikke, men jeg skriker ikke i headseatet, jeg er en rolig 15-åring. Hater selv de som skriker sånn i mic'en... Endret 7. mars 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Seff. elsker taktiske spill.. add meg da er 20 år... GT: Elaskoard Lenke til kommentar
smelx Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Jeg er med! Gamertag: Smelx Edit: Alle måtte visst skrive alder her ser det ut til: 23 Endret 6. mars 2006 av smelx Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Er med, elsker taktiske spill etter å ha spilt GR2 i en lang stund Gamertag: Scyfher Edit: Er 17år forresten Endret 5. mars 2006 av Tøffli Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Melder meg på jeg og. Nick DP Rusher. Og er 23. Endret 6. mars 2006 av DP Rusher Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Gamertag: Strangebeer Alder 25. Tidligere hardcore Ghost Recon spiller (PC), og liker absolutt tankegangen om en taktisk spillestil og ikke minst begrenset skriking i mikrofon. Alder er en ting, men det bør definitivt bli slått ned på om man misbruker retningslinjene som settes, uavhengig av om man er 18 eller 40. Litt, men ikke helt, OT: Er det folk som har noen Oslo-butikker de VET får inn spillet på fredagen? I sånne tilfeller er prisen nesten uvesentlig, så alle tips mottas med fugledansen og isbading. Lock'n load! Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Gamertag: EsspeN Alder: 30 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå