ATG Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei, Ser på å kjøpe en Acer laptop, som er et par uker gammel. Vil utvide garantien fra 1 år, til 3 år. Noen som vet om dette er mulig på en brukt laptop? Lurer også på hvordan Acer garantien fungerer. Laptopen ble kjøpt i Oslo, mens jeg bor i Stavanger. Kan enventuelle garantisaker ordnes med en forhandler i Stavanger? mvh, ATG Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei, Ser på å kjøpe en Acer laptop, som er et par uker gammel. Vil utvide garantien fra 1 år, til 3 år. Noen som vet om dette er mulig på en brukt laptop? Lurer også på hvordan Acer garantien fungerer. Laptopen ble kjøpt i Oslo, mens jeg bor i Stavanger. Kan enventuelle garantisaker ordnes med en forhandler i Stavanger? mvh, ATG 5703345[/snapback] Garantien følger maskinen, og er det noen som kan reparere den i Stavanger så er dette ikke noe problem. Jeg tror også at du kan få utvidet garantien på maskinen hvis du tar kontakt med Acer suport direkte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå