vmax Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Min børbare maskin er blitt så forferdelig treg.Har god plass på harddisken.Finns det noen program som kan renske opp i systemet og som er gode? Lenke til kommentar
berxter Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Cleanup og CrapCleaner er fine til det. Det pleier å hjelpe mye hvis du fjerner unødvendige ting fra oppstarten med msconfig. Bernt K Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ad-aware fjerner mye spyware og lignende som kan sinke pcen. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Diskdefragmentering er et must for windows xp og 2000 for å holde dem ved like. Højreklikk på "my computer" så "manage" eller utforsk som jeg tror det heter på norsk, og så diskdefragmentering. Nå markerer du hver enkelt partisjon etter tur og diskdefragmenterer. Bruk evnt. knappen "analyser". Alt som er rødt, er fragmentert, og gir langsom computer. Jeg kjører selv en gang om måneden, og ekstra hvis jeg har innstallert eller slettet mye. Derutover så er det dët første jeg gjør etter nyinstallasjon. Hilsen tukols Endret 5. mars 2006 av tukols Lenke til kommentar
vmax Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg prøvde Cleanup,og det hjalp betraktelig.Det var faktisk nesten 70000 tempfiler i systemet. Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg prøvde Cleanup,og det hjalp betraktelig.Det var faktisk nesten 70000 tempfiler i systemet.Takk for hjelpa. 5712861[/snapback] Det er lurt å renske opp i pcen en gang i blant, for eksempel en gang i uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå