stockman Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Skulle gjerne hatt et par tilbakemeldinger på et oppsett her,før jeg trykker på bestill: Er en Zepto maskin med følgende konfig: Prisen jeg må betale er ca 14 løk. Ønsker ikke få masse tilbakemedlinger på andre maskiner som er bedre..kun om dette er dugelig eller et fjell med søppel. Intel 915PM/MXM Centrino™ Alviso teknologi, 15.4" WXGA+ med Crystal Clear View teknologi Nvidia Geforce Go 6600 128MB Intel® Pentium™ M Dothan/Sonoma prosessor 4 x USB2.0, 1 x Firewire, 1 x Parallell, 1 x S/PDIF Lyd inn- og utgang, Infrarød port, innebygget 3i1 kortleser (MMC,MS og SD) Intel® PRO/Wireless 2915ABG, Gigabit nettverkskort, 56K modem, Webcam 1.3Mpix, Bluetooth og TV Tuner ----------------------------------------- Znote6515WD 15,4" WXGA(1280x800) (6515WD) 1.733 GHz Intel® Pentium® M 740 1024MB PC3200 (2x512MB) 400MHz Zepto original HDD-80GB5400rpm 80 GB 5400 Omdr 8 MB Cache Hitachi DVDRWDL6515W DVD +R/RW -R/RW Dual layer (6515) Intel® PRO/Wireless 2915ABG 54Mbit Microsoft® Windows® XP Proffessional Norsk Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Hva skal du bruke pcen til? Litt mer info om hva du skal bruke pccen til hadde ikke skadet Endret 5. mars 2006 av Magnusha Lenke til kommentar
stockman Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Skal IKKE spille.Kun musikk,video,web. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Skulle gjerne hatt et par tilbakemeldinger på et oppsett her,før jeg trykker på bestill:Er en Zepto maskin med følgende konfig: Prisen jeg må betale er ca 14 løk. Ønsker ikke få masse tilbakemedlinger på andre maskiner som er bedre..kun om dette er dugelig eller et fjell med søppel. Intel 915PM/MXM Centrino™ Alviso teknologi, 15.4" WXGA+ med Crystal Clear View teknologi Nvidia Geforce Go 6600 128MB Intel® Pentium™ M Dothan/Sonoma prosessor 4 x USB2.0, 1 x Firewire, 1 x Parallell, 1 x S/PDIF Lyd inn- og utgang, Infrarød port, innebygget 3i1 kortleser (MMC,MS og SD) Intel® PRO/Wireless 2915ABG, Gigabit nettverkskort, 56K modem, Webcam 1.3Mpix, Bluetooth og TV Tuner ----------------------------------------- Znote6515WD 15,4" WXGA(1280x800) (6515WD) 1.733 GHz Intel® Pentium® M 740 1024MB PC3200 (2x512MB) 400MHz Zepto original HDD-80GB5400rpm 80 GB 5400 Omdr 8 MB Cache Hitachi DVDRWDL6515W DVD +R/RW -R/RW Dual layer (6515) Intel® PRO/Wireless 2915ABG 54Mbit Microsoft® Windows® XP Proffessional Norsk 5703113[/snapback] Helt grei maskin dette her, men skal du på død og liv ha denne typen så kjøp den hos Netshop for 1000,- mindre samt dem har den på lager... http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7142 Det er prikk lik maskin men en annen forhandler, en ting jeg glemte å nevne som negativ uten elendig batteritid er bråkete harddisk "tikke lyd hele tiden" dette er typisk Hitachi (noe som var veldig irriterende) Jeg skal ikke gi deg tips om bedre maskin til rimligere pris denne gangen, men du kjøper en maskin som begynner å gå litt ut på dato mener nå jeg da den var en nyhet for snart et år siden... Test finner du her http://www.hardware.no/tester/baerbar_pc/z...jonalitet/16993 Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Kanskje litt dyr i forhold til spec? Hvis du ikke skal spille så kan kanskje en Core Duo maskin med et svakere skjermkort gi deg mer for pengene. Lenke til kommentar
stockman Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Takk. Har aldrig vært noe fan av maskiner som "varebånd" pc`r som HP,DELL.... Om noe går i stykker,eller skal oppgraderes pleier det å ta TIIID. Er litt derfor jeg velger zepto.da de holder til rett borte i gata her. selve kabinettet er gammelt ja,men innmaten er vel nogenlunde oppdattert! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Du trenger ikke betale 14 løker for en maskin du ikke skal spille med. Velg et dårligere skjermkort du Lenke til kommentar
stockman Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 kan jo være jeg ønsker å spille et spill en eller annen gang da...da er det jo litt dumt å ha valgt et billigere skjermkort.tror heller ikke det går ann å velge noe annet på den maskinen! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Det er bare det at maskiner med beregnet på spilling er ofte mye dyrere enn maskiner som er beregnet på medieavspilling og surfing Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Takk. Har aldrig vært noe fan av maskiner som "varebånd" pc`r som HP,DELL....Om noe går i stykker,eller skal oppgraderes pleier det å ta TIIID. Er litt derfor jeg velger zepto.da de holder til rett borte i gata her. selve kabinettet er gammelt ja,men innmaten er vel nogenlunde oppdattert! 5703278[/snapback] Jeg vet ikke helt hvor du har i fra at Dell har dårlige løsninger på reprasjoner? Tvert i mot så har vel Dell noe av det beste produktet på denne siden med hjemmeservice,henting,lånemaskiner osv... Jeg har hatt Dell 9300 i 6 mnd og er veldig fornøyd med akkurat denne garantien, og det er ikke mange som gir deg en helt ny maskin grunnet en ripe i skjermen uten spørsmål levert på døra mens du beholder den gamle i mellomtiden... Dell utfører faktisk de fleste reprasjoner hjemme hos kunden, og de er der dagen etter... Får du problemer med Zepto maskinen din så må du levere den inn uansett, og du kommer ikke først i køen selv om du bor i nærheten "det går fort en uke eller to" (jeg fatter egentlig ikke problemet ditt?) Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Det ser ikke ut som Zepto har noen Core Duo maskiner i sortimentet enda. Skulle jeg kjøpe en bærbar i dag hadde det uten tvil vært en med en slik prosessor. Lenke til kommentar
stockman Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Jada-jada: Viste ikke at man kunne støtte på I Ching og Darwin her på dette forumet. Du må ikke være så krass vet du. Ha en riktig god dag ivertfall. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Jada-jada: Viste ikke at man kunne støtte på I Ching og Darwin her på dette forumet. Du må ikke være så krass vet du. Ha en riktig god dag ivertfall. 5703390[/snapback] Prøver bare å gi deg fakta her samt jeg har hatt denne maskinen selv, og prøver vel kanskje litt for mye "på dine vegne" at du skal velge et annet produkt... Du har jo lagt en tråd til om dette, og der fikk du et par gode tips av meg om bedre løsninger men valget er selfølgelig ditt. Synes du jeg har vært krass så beklager jeg det (god dag til deg også) Endret 5. mars 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå