Han Derre Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Da har Microplex avgjort det for deg jovaa Ikke dvel lengre, gå for det og slå deg til ro med at du har truffet valget ditt. ...bortsett fra at det var dudee som starta tråden...filler'n Han Derre Endret 8. mars 2006 av Han Derre Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 1400,- i dag eller om 10 dager, who cares. BESTILT! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) det skal jeg og 550w omg!! men så var det det med å skaffe pengene da, mangler vel 300 kr ' men da har jeg bestemt meg vertfall Endret 8. mars 2006 av dudee Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Bra vi gjør det sammen så har jeg noen å holde i hånda. Pakken med DFI hovedkort og et XFX 7800GT hentes i morra, og denne fra Microplex håper jeg virkelig er på plass på lørdag. Blir bra helg! Fallskjermhopping om dagen, og PC bygging på kvelden. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Bra vi gjør det sammen så har jeg noen å holde i hånda. Pakken med DFI hovedkort og et XFX 7800GT hentes i morra, og denne fra Microplex håper jeg virkelig er på plass på lørdag. Blir bra helg! Fallskjermhopping om dagen, og PC bygging på kvelden. 5723308[/snapback] ja vi får vel gjøre det, men min kommer nok ikke før neste helg så det blir nok du som hjelpe med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå