pessimisten Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) hei alle sammen! nå driver jeg å drømmer om kabinett igjen. bare denne gangen står det mellom: Tsunami dream og sunbeam trio så jeg lurte på hva som er best å satse på? selv syns jeg sunbeam'en er best ettersom jeg selv trenger ny PSU, men nå er ikke jeg typen som har peiling på dette området. takker på forhånd for info Endret 7. mars 2006 av dudee Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 TT Tsunami begynner etter min mening å bli litt utdatert og med den bølgede fronten er det kronglete med viftestyringer og annet i dreva med knotter og annet møkk som stikker litt ut. Personlig ville jeg gått for Sunbeam sitt kabinett. Det ser ut som ganske grei bundle og kabinettet virker ganske greit. Litt nytt og spennende iallfall. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 TT Tsunami begynner etter min mening å bli litt utdatert og med den bølgede fronten er det kronglete med viftestyringer og annet i dreva med knotter og annet møkk som stikker litt ut. Personlig ville jeg gått for Sunbeam sitt kabinett. Det ser ut som ganske grei bundle og kabinettet virker ganske greit. Litt nytt og spennende iallfall. 5703547[/snapback] litt det samme jeg tenkte angående sun beam'en...likte det som følger med. vet dere om det følger med sånn lys inni eller? finner ikke noe om det Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg ville gått for Tsunami.. Thermaltake er kvalitet.. Mange smarte løsninger på tsunami dream kabinettet.. Feks, flyttbar hdd ramme, skinner til cd/dvd, lås, usb på toppen, og mye mer.. Tsunami er veldig lett, fine leds i front.. Men som er nevnt, enkelte viftestyringer kan bli problem, men det er bare å kappe av litt av den.. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 jeg tror nok det blir sunbeam, men må bare vite noe først: bråker det PSU'en? Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 jeg tror nok det blir sunbeam, men må bare vite noe først:bråker det PSU'en? 5704786[/snapback] Kjapt søk på hjemmesiden til Sunbeam ga meg dette: 450W: 8015 exhaust Fan:1200~2500 RPM / 15 dba min 12025 intake Fan: 750~1500 RPM / 13 dba min Her finner du mer info om den: http://www.sunbeamtech.com/PRODUCT11.html Hvis tallene stemmer er jo denne nesten like stillegående som Mist500W, Hiper sier at sin 580w avgir 18dba på det meste. I så fall er den sensajonelt bra når det gjelder støyen i hvertfall! Han Derre Lenke til kommentar
persistent Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Gå for Sunbeam "Men som er nevnt, enkelte viftestyringer kan bli problem, men det er bare å kappe av litt av den.. " - jeg kjøper iallefall ikke nytt kabinett for å begynne å maltraktere det når alternativet er et annet som ikke trenger "kapping" Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Gå for Sunbeam "Men som er nevnt, enkelte viftestyringer kan bli problem, men det er bare å kappe av litt av den.. " - jeg kjøper iallefall ikke nytt kabinett for å begynne å maltraktere det når alternativet er et annet som ikke trenger "kapping" 5714473[/snapback] Når ble casemodding maltraktering? hehe :!: Han Derre Lenke til kommentar
persistent Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg modder en del selv (har 4 kids i alderen 10-21 med hver sin pc), men å kappe i stykker frontdør o.l. for å få plass til f.eks viftestyring faller ikke under min definisjon av modding da Er vel mere en nødløsning som følge av dårlig planlegging Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Joda, er ikke uenig med deg. Tsunamien er jo vakker i seg selv og da har man planlagt rimelig dårlig ja dersom man må ødelegge bølgeformen for å få plass til en viftestyring. :!: Han Derre Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 jeg hiver heller viftestyringa eller kjøper ny enn å drive å kappe i kabinettet Lenke til kommentar
persistent Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Riktig holdning dudee! Men som jeg har sagt flere ganger tidligere, det Sunbeam kabinettet virker veldig bra, Tsunamien også forresten. Tror du har to gode kandidater her, så det som virkelig avgjør vil nok være din egen smak. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Riktig holdning dudee! Men som jeg har sagt flere ganger tidligere, det Sunbeam kabinettet virker veldig bra, Tsunamien også forresten. Tror du har to gode kandidater her, så det som virkelig avgjør vil nok være din egen smak. 5714893[/snapback] min egen smak sier TRIO og det gjør lysten også Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Syns det er så mange som har tsunami og det begnynner nesten å bli litt kjedelig, så syns du skal kjøpe trio btw: du skulle ikke komentere det inlegget fra oysfaerg... Lenke til kommentar
persistent Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Da kjøper du Trio, enkelt og greit. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Syns det er så mange som har tsunami og det begnynner nesten å bli litt kjedelig, så syns du skal kjøpe trio btw: du skulle ikke komentere det inlegget fra oysfaerg... 5714990[/snapback] ok da blir nok det ja....bestiller en gang rundt mandag/søndag når jeg får penger Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har et tt tsunami jeg og er kjempe fornøyd, positive ting -En fryd for øyet, -God kvalitet -Meget lett( under 6kg tung), -God luft gjennomstrømning, 2x12cm og 1x 9cm vifte plasser. -Usb, firewire og lyd på toppen av kassa, flott når pc en står på gulvet -Utagbar hhd, disketstasjonsramme, gummi oppheng til alle hdd ene. - Nøkler, så kabinette kan låses, også en "pipe" alarm, men den har uprøvd her. -Føtter under man kan prette ut/inn, følger med støv klut+ et trekk til kassa Negative ting: -De medfølgende viftene bråker en del - Tett vifte grill i sidedøren! - Enkelte vifte styringer, osv passer ikke pga front døren. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hmm, hadde bare Microplex satt sammen en pakke med Trio og 500 Watters PSU så hadde jeg kjøpt Sunbream lett Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Hmm, ser ut som at Microplex svarte på mine bønner. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...BB550&mcat=c496 Er dette et bra kjøp? Tenker på strømforsyninga spesielt :edit: la inn link Endret 8. mars 2006 av jovaa Lenke til kommentar
persistent Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ser nok slik ut ja, ut ifra ordinærprisen på PSU´en får du kabinettet for et par hundrelapper. Du kan jo se på PSU´en; http://www.microplex.no/product.aspx?pid=S...550BK&mcat=c460 ser ut som rimelig greie spesifikasjoner her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå