Doc Watchtower Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Første (scannet fra OXM april utgaven) screenshots fra Brothers in arms 3 til XBOX 360: her! og her! Welcome to next gen gaming for brothers in arms he he. Foreløpig bare bekreftet for 3-sexy Ser lengre ned. lagt ut det ordenlige screenshotet! Wouha! ser bra ut Endret 7. mars 2006 av Watchtower Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 nice grafikk. synd at det er til XBOX 360.. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 nice grafikk. synd at det er til XBOX 360.. 5703110[/snapback] Ser nice ut ja Kommer garantert til PC og PS3 også Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) nice grafikk. synd at det er til XBOX 360.. 5703110[/snapback] Ser nice ut ja Kommer garantert til PC og PS3 også 5703182[/snapback] får håpe det EDIT: innlegg 2600 Endret 5. mars 2006 av vegis Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg tror det når jeg spiller det.. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ser grafikken slik ut skal jeg kjøpe xbox360 på rappen, men noe sier meg at dette ikke er in-game . Uansett grafikk, så gleder jeg meg til BIA3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ja, eg elsker BIA spillene så dette skal kjøpest uansett. EIB var en fantastisk opplevelse for meg, og tviler på det kan bir verre Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det første bildet er jo avbildet i et xbox/x360 magasin ser det ut som hvis man ser nederst på bildet... Grafikken ser jo bra ut, men er nok ikke in-game nei.. Lenke til kommentar
GaboonViper Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det første bildet er jo avbildet i et xbox/x360 magasin ser det ut som hvis man ser nederst på bildet... Grafikken ser jo bra ut, men er nok ikke in-game nei.. 5708125[/snapback] vet ikke, jeg.. tror det er in-game jeg. eller i det minste veldig nær. merk i DENNE linken hvordan de skryter av teknologien, og sier til og med "but BIA3 cracks it out in real time.". i tillegg ville det vert ganske idiotisk å skrytt av grafikken og teknologien i et pre-rendered bilde . Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 No veit vi jo ka Unreal 3.0 motoren er god for.Så det der tror eg godt gjenspeiler spillet i real-time. Se bare på UT07 og GOW, begge bruker samme motor og ser FANTASTISK ut. Gleder meg til å se meir av denne tittelen,og en in-game klipp hadde ikkje vert å forrakte Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det er liten grunn til å tro at det ikke er bilder fra spillet dette. Det store spørsmålet har aldri vært om spillutviklerne er i stand til å kaste ut modeller av denne kvaliteten (det er de), spørsmålet er om de er i stand til å animere dem like godt, og å sette dem i sammenhenger hvor de reagerer naturlig på omgivelsene og deg som spiller. Der er det fortsatt langt å gå, i hvert fall om vi skal tro Call of Duty 2. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Kloke ord det der Oerhört,men eg følte av og til at karakterene var litt livaktige i de forrige BIA spillene,mye av dette pga. mellomsekvensene,kansje spesielt i EIB. Men gode animasjoner er alfa-omega når man har et så bra og detaljert visuelt preg ja. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det skal sies at min erfaring med BIA er minimal, mulig de har vært flinkere der. Uansett er fotorealistisk animasjon av mennesker et rent minefelt, og selv vanvittig påkostede prosjekter som Final Fantasy: The Spirits Within demonstrerer jo i bunn og grunn bare at det blir seende kunstig ut nesten uansett. :/ Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Okay folkens her kommer det ordentlige screenshot`n fra samme spillet: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ja, må si at Unreal3 motoren er imponerende, vi har jo set GOW så...Fantastisk. Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg har altid likt BIA spillene og kommer altid til å gjøre det;-) Det eneste er Utgivelses datoen... Når tror dere at det kommer?? EIB kom ganske raskt etter RTH30 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Joda det gjorde vel det, men det var i gjengjeld en mye bedre opplevelse også da. Eg fraråder deg å belage deg på at BIA3 vil komme i særlig nær framtid, la utviklerene bruke tiden de trenger på å gjøre dette til den beste WW2 opplevelsen sammen med MOH: Airborne Som vi gleder oss Lenke til kommentar
GaboonViper Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ja, må si at Unreal3 motoren er imponerende, vi har jo set GOW så...Fantastisk. 5717978[/snapback] skriver meg heelt enig med deg gleder meg noe grusomt til GoW og (nå) BiA3, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå