Gå til innhold

Første screenshots Brothers in arms 3 (OPPDATERT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det første bildet er jo avbildet i et xbox/x360 magasin ser det ut som hvis man ser nederst på bildet...

Grafikken ser jo bra ut, men er nok ikke in-game nei..

5708125[/snapback]

vet ikke, jeg.. tror det er in-game jeg. eller i det minste veldig nær. merk i DENNE linken hvordan de skryter av teknologien, og sier til og med "but BIA3 cracks it out in real time.". i tillegg ville det vert ganske idiotisk å skrytt av grafikken og teknologien i et pre-rendered bilde ;) .

Lenke til kommentar

No veit vi jo ka Unreal 3.0 motoren er god for.Så det der tror eg godt gjenspeiler spillet i real-time. Se bare på UT07 og GOW, begge bruker samme motor og ser FANTASTISK ut. Gleder meg til å se meir av denne tittelen,og en in-game klipp hadde ikkje vert å forrakte :whistle:

Lenke til kommentar

Det er liten grunn til å tro at det ikke er bilder fra spillet dette. Det store spørsmålet har aldri vært om spillutviklerne er i stand til å kaste ut modeller av denne kvaliteten (det er de), spørsmålet er om de er i stand til å animere dem like godt, og å sette dem i sammenhenger hvor de reagerer naturlig på omgivelsene og deg som spiller. Der er det fortsatt langt å gå, i hvert fall om vi skal tro Call of Duty 2.

Lenke til kommentar

Kloke ord det der Oerhört,men eg følte av og til at karakterene var litt livaktige i de forrige BIA spillene,mye av dette pga. mellomsekvensene,kansje spesielt i EIB. Men gode animasjoner er alfa-omega når man har et så bra og detaljert visuelt preg ja.

Lenke til kommentar

Det skal sies at min erfaring med BIA er minimal, mulig de har vært flinkere der. Uansett er fotorealistisk animasjon av mennesker et rent minefelt, og selv vanvittig påkostede prosjekter som Final Fantasy: The Spirits Within demonstrerer jo i bunn og grunn bare at det blir seende kunstig ut nesten uansett. :/

Lenke til kommentar

Joda det gjorde vel det, men det var i gjengjeld en mye bedre opplevelse også da. Eg fraråder deg å belage deg på at BIA3 vil komme i særlig nær framtid, la utviklerene bruke tiden de trenger på å gjøre dette til den beste WW2 opplevelsen sammen med MOH: Airborne :love:

Som vi gleder oss :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...