VKH Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg har lett etter info og tester men har hjulpet meg fint lite, må derfor høre om noen har erfaring. Pris er i utgangspunktet uviktig (er ikke jeg som skal ha de :!: ) Viktig og at de ikke er på 8w eller no, skal kunne spilles høyt hvis ønskelig. Eller er det noe på vei som er verdt å vente på? Så på altec lansing settet her på hw men finner ingen forhandlere. Håper på noen gode svar Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hvis pris er uviktig kjøp en surround forsterker og 5 høytallere ogn sub Hvis ikke det er noen ide så skal dette være veldig bra Lenke til kommentar
00DodgeThisFace00 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hvis pris er uviktig kjøp en surround forsterker og 5 høytallere ogn sub Hvis ikke det er noen ide så skal dette være veldig bra 5703943[/snapback] ' ehh sitter her med logitech z-5500 det er nok det beste 5.1 anlegget til under 4000 tusen ! det spiller rimlig høyt . hører dere det piper i ørey ?? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 kommer ann på øret som lytter det da, alle liker forsjellige ting i lydbildet Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Logitech z-5500 er et godt valg.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Logitech z-5500 skal vist være et rått anlegg til den prisen(2,5k).. har så og si bestemt meg for å bestille et nå jeg og! Lenke til kommentar
VKH Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Takker folkens. Hadde Creative Megaworks THX 2.1 250D men var ikke fornøyd med bassen, så nå har jeg fått noen valg. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg vil si som alle andre Logitech Z-5500 kjøpte det for ca 1 år siden har ikke angra et sekund.. låter kjempe bra! bruker det på pcen og xbox'en kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Er en kamerat som har Z-5500 settet og det spiller rimelig bra syntes jeg. Men om pris ikke er uviktig hadde jeg heller kjøpt meg 5 høyttalere en sub og en forsterker Lenke til kommentar
epifant Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Dersom pris ikke er den store bekymringen ville jeg brukt den optiske utgangen på PCen, kjøpt en god surroundreciever, to par små høyttalere (evt. aktive) og to eller flere subwoofere. Senterkanal er ikke viktig om det ikke er flere enn to som skal se film samtidig. Mer enn en sub vil muliggjøre at du i større grad kan utjevne ting som stående bølger og ujevnheter i frekvensgangen. Dessuten vil du belaste hver sub mindre, noe som kan være en god ting med små, billige subwoofere.. EDIT: et eksempel kan være -to par Gale 3020: 2592,- -to stk. Gale 4070W: 3396,- -en stk. DENON AVR-130: 2698,- Totalpris: 8686,- Titter du på bruktmarkedet bør du kunne presse prisen ennå lengre ned. Endret 10. mars 2006 av epifant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå