VKH Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Har en AMD Athlon 64 FX-55 og ønsker å høre deres synspunkter på hvilket kovedkort som er best. Det må ha SLI og bra egnet til overklokking. Skal også bruke vannkjøling. Disse har jeg sett på, DFI LANPARTY UT NF4 SLI-DR Expert eller DFI LANPARTY UT nF4 SLI-DR men lurer jo på om det er noe bedre. Og hva er forskjellen egentlig på 16x og 32x PCI Exspress SLI? Endret 6. mars 2006 av VKH Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 16x fordelt på to slots = 8x per slot 32x fordelt på to slots = 16x på hver slot Med andre ord kan du på et Nforce 4 SLIx16-kort (eller 32x som noen kaller det) kjøre to skjermkort på full hastighet (16x). Ytelsesforskjellen skal ikke være serlig merkbar før du kommer opp i de kraftigste kortene, men det er så klart kjekt å ha. DFI er definitivt valget til overklokking ja, men jeg vet sikkert like mye\lite som deg så der kan jeg desverre ikke hjelpe. Lenke til kommentar
VKH Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 16x fordelt på to slots = 8x per slot32x fordelt på to slots = 16x på hver slot Med andre ord kan du på et Nforce 4 SLIx16-kort (eller 32x som noen kaller det) kjøre to skjermkort på full hastighet (16x). Ytelsesforskjellen skal ikke være serlig merkbar før du kommer opp i de kraftigste kortene, men det er så klart kjekt å ha. DFI er definitivt valget til overklokking ja, men jeg vet sikkert like mye\lite som deg så der kan jeg desverre ikke hjelpe. 5703117[/snapback] Takker for infoen Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Blir litt OT dette,men skulle jeg kjøpt et nytt DFI kort nå så hadde det blitt et DFI Lanparty UT NF4 SLI-DR Venus. Det er dyrt,men har du råd til det vil du nok neppe angre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå