millencolin Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei alle sammen! Jeg har et lite problem. Jeg skal levere en innlevering på mandag, men har beklageligvis ikke hatt tid til å åpne boka enda. Så dersom en av dere klarer å gjøre denne for meg, skal jeg umiddelbart sette 200 kr inn på kontoen deres. Besvarelsen må selvsagt skrives fullstendig ut, og på en slik måte at den kan leveres inn. Så dersom du er god i matte og interessert i 200,- raske, send meg en pm! Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ha ha. Beste tråden jeg har sett på lenge. Skulle gjerne hjulpet deg. Men er så lenge siden jeg hadde sånn matte. Blir sliten og får vondt i hodet av det der. Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Matte hva er det? Men det så lett ut Lenke til kommentar
Kul_Type Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Skjønner godt hvorfor du gir noen 200kr for å gjøre den oppgava... skjønner ikke bæra jeg! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Nå har ikke jeg hatt matte på 1,5 år, siden GK med andre ord. Og for meg er matte lik gresk uansett hvordan du snur og vender på det Er dette vgs-matte? Eller er det matte på et høyere nivå? PS. Gjør leksene dine selv Endret 5. mars 2006 av Gnomenz Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Dette er universitetsnivå. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 late faen 200spenn for å gjøre di oppgavene der, ha, gjør dem heller selv å kjøp deg en pakke donger eller to Lenke til kommentar
Matias Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Dette er universitetsnivå. 5707648[/snapback] Kan ikke du dette DrKarlsen? Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jo, muligens. Dessverre vil det ta litt tid å løse dem, og det passer meg dårlig midt i midtsemesterprøveperioden. Hadde han spurt om spesifikke ting han lurte på hadde det vært greiere å hjulpet. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Ser ut som matte 3 på NTNU... Er bare halvveis i faget Lenke til kommentar
pertm Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Dette ser ikke så vanskelig ut, men jeg tror det er litt for lenge siden jeg drev med noe slikt. Oppgave 1 og 4 skulle jeg nok klart ganske greit, men de andre vil jeg slitte mye mer med å få til nå. Hva med å snakke med noen i klassen din? De skal vel levere det sammme. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Gjesp.. glad eg ikke valgte realfag gitt.. trenger ikke sovetabeletter i natt gitt.. Bare eg åndser på denne oppgaven så dupper eg av.. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hadde fint klart den, men gidder ikke rote frem kunnskapene fra lineær algebra... Du må da vite at du må jobbe hardt om du går på realfagstudier mann Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Gjør dine egne lekser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg