Gå til innhold

Hvilke brukere assosierer du med hverandre?

TLZ

Anbefalte innlegg

Jeg er kanskje den eneste her, eller ikke, men er en del bruker som jeg (av en eller annen grunn) forbinder med hverandre. Har strengt tatt ingen anelse hvorfor, men en del knytter jeg bare mot hverandre. Noen ganger er det forstålige grunner bak, andre ganger skjønner jeg det ikke selv en gang

De er blant annet:

SteffyBoy og fredrikrb (OffTopic whores)

SteffyBoy og wh1te

-Knuð og andesam

TAAB, A_N_K og Groenn (seniomusikkfolk)

headcleaver og aurgjelme :whistle:

headcleaver og anth

Feh og Ferr

Volcov og MrLeftfield

SimDaDim og Ustedalen

flodhes, aero^^ og polecat

ketches og MyBigMouth(egentlig, forbandt dem mest sammen før han skiftet til dette nye navnet...)

(sikkert en del jeg har glemt)

PS: Dette betyr ikke at jeg ikke ser på folkene som unike individer, men at jeg ser en slags "kobling" mellom dem, dette kan selv være at de er motsetninger.

Er det andre av dere som forbinder flere forumbrukere med hverandre?

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hører jeg sammen med noen da? :shrug:

5702708[/snapback]

Disse folka er ikke på din fars lønningsliste, så du får bare vente på at noen skal nevne deg.

5702716[/snapback]

Nei, for den listen er ikke så lang at det gjør noe. Totalt utenfor topic, så jeg foreslår at vi hopper tilbake.

Lenke til kommentar
Hører jeg sammen med noen da? :shrug:

5702708[/snapback]

Disse folka er ikke på din fars lønningsliste, så du får bare vente på at noen skal nevne deg.

5702716[/snapback]

Nei, for den listen er ikke så lang at det gjør noe. Totalt utenfor topic, så jeg foreslår at vi hopper tilbake.

5702726[/snapback]

Agreed.

For å svare på requesten din, så forbinder jeg deg med HalTan. Stammer vel fra de gode gamle dagene med flamewars i P&R.

Lenke til kommentar

Mine kandidatar:

JoachimR og thomasr (kanskje Piranha også, men det var vel det gamle nicket hans?)

SteffyBoy og wh1te

Er ikkje så sinnsjukt med på kven som er kven her på forumet, men det er fleire eg kan kjenne igjen på skrivemåten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...