TLZ Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Jeg er kanskje den eneste her, eller ikke, men er en del bruker som jeg (av en eller annen grunn) forbinder med hverandre. Har strengt tatt ingen anelse hvorfor, men en del knytter jeg bare mot hverandre. Noen ganger er det forstålige grunner bak, andre ganger skjønner jeg det ikke selv en gang De er blant annet: SteffyBoy og fredrikrb (OffTopic whores) SteffyBoy og wh1te -Knuð og andesam TAAB, A_N_K og Groenn (seniomusikkfolk) headcleaver og aurgjelme headcleaver og anth Feh og Ferr Volcov og MrLeftfield SimDaDim og Ustedalen flodhes, aero^^ og polecat ketches og MyBigMouth(egentlig, forbandt dem mest sammen før han skiftet til dette nye navnet...) (sikkert en del jeg har glemt) PS: Dette betyr ikke at jeg ikke ser på folkene som unike individer, men at jeg ser en slags "kobling" mellom dem, dette kan selv være at de er motsetninger. Er det andre av dere som forbinder flere forumbrukere med hverandre? Endret 5. mars 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Enig med SteffyBoy og fredrikrb. Mine kandidater er forøvrig HalTan og dimiles. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 -Knuð, KaYch og andesam 5702597[/snapback] Ikke vet jeg hvem andesam er, men jeg vet at KaYcH har skiftet navn til -Knuð. Akkurat nå kommer jeg bare på at jeg blander ATi-Radeon og AMD-Gnom. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Satrucci_ og Hylo thomasr og JoachimR Glint og LarsP Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 headcleaver og aurgjelme 5702597[/snapback] Merkelig like de to der, ja. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Steffyboy und Fredrikrb - Mirann und Smetho - LarsP und Volcov - Glint und Psilocybe Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Mirann og smetho SteffyBoy og fredrikrb kaiern, Hylo og Satrucci_ Tonio og Iceman Endret 5. mars 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hører jeg sammen med noen da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hører jeg sammen med noen da? 5702708[/snapback] Disse folka er ikke på din fars lønningsliste, så du får bare vente på at noen skal nevne deg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hører jeg sammen med noen da? 5702708[/snapback] Disse folka er ikke på din fars lønningsliste, så du får bare vente på at noen skal nevne deg. 5702716[/snapback] Nei, for den listen er ikke så lang at det gjør noe. Totalt utenfor topic, så jeg foreslår at vi hopper tilbake. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hører jeg sammen med noen da? 5702708[/snapback] Disse folka er ikke på din fars lønningsliste, så du får bare vente på at noen skal nevne deg. 5702716[/snapback] Nei, for den listen er ikke så lang at det gjør noe. Totalt utenfor topic, så jeg foreslår at vi hopper tilbake. 5702726[/snapback] Agreed. For å svare på requesten din, så forbinder jeg deg med HalTan. Stammer vel fra de gode gamle dagene med flamewars i P&R. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ville jeg også trodd. Det var tider det... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Mine kandidatar: JoachimR og thomasr (kanskje Piranha også, men det var vel det gamle nicket hans?) SteffyBoy og wh1te Er ikkje så sinnsjukt med på kven som er kven her på forumet, men det er fleire eg kan kjenne igjen på skrivemåten. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 CrazyKimmi=) og Seether. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Piranha er nå RobbieDeluxe, mulig han har annen greie med store bokstaver. Fredrikrb og SteffyBoy Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 satrucci_ og hylo ihvertfall. og kaiern også. Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Satrucci_ og kaiern Tomat-Ult og Herr Brun Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 SteffyBoy og fredrikrb (OffTopic whores)TAAB, A_N_K og Groenn (seniomusikkfolk) headcleaver og aurgjelme Feh og Ferr Volcov og MrLeftfield CrazyKimmi=) og Seether. 5703443[/snapback] Enig i disse. LarsP og HalTan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå