leifeinar Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 tror ikke det er mye og spare på psu..... kanskje 50-100 kr. har kommet nye mist psuer de har jeg stor tro på. holder alle nye standarer. de har den hos netshop også, i tilleg har de den beste prisen på 7800gs. så og kjøpe den noen måneder før tida er nok ikke så dumt tror jeg da. er kjiipt hvis du får ustabilt system pga psu. det sies at 7800gs er en meget bra overklokker, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 tror ikke det er mye og spare på psu..... kanskje 50-100 kr. har kommet nye mist psuer de har jeg stor tro på. holder alle nye standarer. de har den hos netshop også, i tilleg har de den beste prisen på 7800gs. så og kjøpe den noen måneder før tida er nok ikke så dumt tror jeg da. er kjiipt hvis du får ustabilt system pga psu. det sies at 7800gs er en meget bra overklokker, bare så det er sagt. 5705606[/snapback] Tror jeg kjøper en ny PSU i samme slengen ja. Igjen takk for svar. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 jo bare hyggelig, håper jeg ikke har lurt deg til og bruke for mye penger men er viktig at man ikke tar for lett på viktige ting som Oblivion..... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 her er forresten en tråd om skjermkortet Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 jo bare hyggelig, håper jeg ikke har lurt deg til og bruke for mye penger men er viktig at man ikke tar for lett på viktige ting som Oblivion..... 5705750[/snapback] Haha, ingen fare. Jeg har tenkt lenge på å kjøpe et nytt skjermkort uansett, og noe skal man jo bruke penger på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå