G4RM Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Har bestilt NEC skjerm i dag (og nytt grafikk kort for å dra skjermen på 1680x1050 og 2 GB minne for å matche det nye grafikk kortet og ny vifte for å kjøle grafikk kortet, og viftestyring for ikke å dø av støy) Gleder meg som en unge til å rigge opp WoW i widescreen. En ting lurer jeg litt på. Hvordan vil det være å koble opp f.eks. en Xbox 360 på denne skjermen. Går det å spille med HD kvalitet på 1080, eller må jeg holde meg til den lavste HD kvaliteten? Er det ev andre skjermer som løser dette bedre, uten å koste særlig mer enn kr 5.500? Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Har bestilt NEC skjerm i dag (og nytt grafikk kort for å dra skjermen på 1680x1050 og 2 GB minne for å matche det nye grafikk kortet og ny vifte for å kjøle grafikk kortet, og viftestyring for ikke å dø av støy) Gleder meg som en unge til å rigge opp WoW i widescreen. En ting lurer jeg litt på. Hvordan vil det være å koble opp f.eks. en Xbox 360 på denne skjermen. Går det å spille med HD kvalitet på 1080, eller må jeg holde meg til den lavste HD kvaliteten? Er det ev andre skjermer som løser dette bedre, uten å koste særlig mer enn kr 5.500? 5702368[/snapback] 1080p er 1920x1080. Altså er oppløsninga på NEC 20WGX2 for lav til å støtte denne oppløsninga. Men, med en VGA-adapter, så kan en vel kjøre andre oppløsninger på XBOX360? Usikker på dette selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå