CheGuevara Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Jeg aner ikke om denne posten er postet riktig, hvis den ikke er det så er det bare å flytte den Men ihvertfall: Jeg har akkurat kjøpt nytt kabinett, til en ny pc. Jeg har kun kabinettet ikke noe annet. Så lurer jeg på hvilken strømforsyning jeg trenger. Dette har jeg: AC Ryan Acrylic Case - Clear Miditower Hva er det som passer og hva er det som ikke passer? Hvis noen har noen gode alternativer så er det bare å si ifra. Max pris: 700kr, men da helst billigere, men dog bra. Passer denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309427 Takk for hjelpen (når den kommer) Endret 5. mars 2006 av CheGuevara Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 til det så må du ha noe som lyser litt det er vel grunnen til at du velger et klart kabinett jeg kan anbefale 460W TT Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Ah, veldig nice! Er den noe spesielt bedre enn andre? som f.eks. denne (http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309427) som også lyser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 TT er et veldig bra merke som jeg har hatt et godt forhold til er jo 460W mot 400W NorthQ. NorthQ har ikke jeg så god erfaring med så derfor kommenterer jeg ikke den men er viktig med nok power vis du har tenkt å få det kabinettet til å se ut som et lysende diskotek noe jeg mistenker Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 god gjetta! men jeg leste i omtalen på komplett.no at den ikke lyste så godt? mulig at jeg heller skal satse på den andre da? eller er 460w mye bedre enn 400w? BTW Kan ikke noe som helst om sånn her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 400W til 460W er ikke superforbedring men det er bedre men Watten er ikke den eneste faktoren som spiller inn på en god strømforsyning heller Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Kan absolutt anbefale Tagan i-Xeye Koster litt mer men "man får hva man betaler for" Har den i min maskin og den er et skikkelig stabilt kraftverk, den er også den mest stille PSUen jeg har opplevd. Den har blått lys og bra finish. Hardware sin test (sjekk Ampere!) Endret 5. mars 2006 av nahojdat Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 virker som et godt alternativ den siste der, billig og ^^ Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Vile vurdert noe mer "solid" en NorthQ. ikke alle som er like fornøyde - gir vistnok lite på 12V-linjen. Neon er ikke alt, vett'u... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Sjekk bZerk hos Microplex (de har i hvertfall epil) http://www.microplex.no/category.aspx?cat=346&mcat=c346 Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 hehe, sant, men er det nødvendig å bruke så mye spenn på PSU da? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Kan absolutt anbefale Tagan i-XeyeKoster litt mer men "man får hva man betaler for" Har den i min maskin og den er et skikkelig stabilt kraftverk, den er også den mest stille PSUen jeg har opplevd. Den har blått lys og bra finish. Hardware sin test (sjekk Ampere!) 5702364[/snapback] En kompis har den jævli stilige greier og bråker ingenting.. men +12 er på 11.604 hos han da mens min Bzerk 500W er på 12.032 og jeg kjører et mye mere krevende system en han. men uansett så er pc'en hans sykt stabil Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 er PCen din stabil da? Tror det kan bli en bZerk på meg og. Denne var litt kul da : Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 er PCen din stabil da? Tror det kan bli en bZerk på meg og. Denne var litt kul da : 5703328[/snapback] jepp.. min pc er veldig stabil akkurat den psu'en jeg har btw. Bare i svart version annbefales Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Men er det nødvendig med 500W? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Men er det nødvendig med 500W? 5704309[/snapback] Alltid godt å ha litt ekstra hvis du skal oppgradere pc'en senere så slipper du å bytte psu for at den blir for svak også virker det som at en 500w på halv load er mye kaldere enn en 350w på full load.. såe Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Tusen takk for hjelpen alle sammen! Blir nok til den bZerk. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Tusen takk for hjelpen alle sammen! Blir nok til den bZerk. 5707172[/snapback] Godt valg tror ikke du vil angre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå