Gå til innhold

Star Craft Online (Idè)


Anbefalte innlegg

Må si jeg stiller spørsmålstegn ved enkelte når de sier Blizzard skuffer aldri med sine spill. Hvorfor det ? Fordi de holder seg til Warcraft, Starcraft og Diablo. Er aldri noe innovativt å se i den gården. WoW er kanskje tidenes dårligste MMORPG men av en eller annen grunn så elsker folk det pga evig grindinga og at det er Warcraft.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si jeg stiller spørsmålstegn ved enkelte når de sier Blizzard skuffer aldri med sine spill. Hvorfor det ? Fordi de holder seg til Warcraft, Starcraft og Diablo. Er aldri noe innovativt å se i den gården. WoW er kanskje tidenes dårligste MMORPG men av en eller annen grunn så elsker folk det pga evig grindinga og at det er Warcraft.

5707738[/snapback]

 

det at du misliker wow er egentlig totalt irrelvent

 

gji folket det de vill ha = ikke skuffe.

 

så vidt jeg vet har alle spille de har gjitt ut siden wc1 solgt mer en en milion eksemplarer.

 

liste

Lenke til kommentar
Må si jeg stiller spørsmålstegn ved enkelte når de sier Blizzard skuffer aldri med sine spill. Hvorfor det ? Fordi de holder seg til Warcraft, Starcraft og Diablo. Er aldri noe innovativt å se i den gården. WoW er kanskje tidenes dårligste MMORPG men av en eller annen grunn så elsker folk det pga evig grindinga og at det er Warcraft.

5707738[/snapback]

 

Tja, jeg vil nå ikke påstå at StarCraft var lite innovativt da det kom. Såvidt jeg vet, var det ikke akkurat overflød av RTS-spill som inneholdt mer enn to forskjellige sider på denne tiden. Ikke var det vel mange bra online-RTS'er heller, eller hur?

 

Dessuten var mange skeptiske til StarCraft da det ble annonsert, og de første offiselle bildene ble publisert - folk så på det som "bare en forlengelse av Warcraft". Orcs in space, anyone?

 

Selv om det har blitt en del oppfølgere i det siste, synes jeg ikke at Blizzard er for enspora i sine spillvalg. Både WC SC og Diablo-universene er såvidt jeg vet ganske massive, både i størrelse og historie. Å skrive alt slikt tar tid - og ikke minst det å gjøre alt om til en slag virkelighet gjennom spillene deres.

 

Jeg synes Blizzard gjør en god jobb, og at de lager varierte og underholdene spill (bortsett fra Warcraft 3. Det var drit, men det er en annen historie :) )

Lenke til kommentar

jeg synes nå at Warcraft 3 var et bra spill jeg. Det var faktisk ikke bare en grafisk oppdatering av toeren, men de la faktisk til masse funksjoner. Blant annet tok de med seg litt rpg-elementer inn i spillet, og forskjellige items osv. Jeg er sikker på at mange mislikte dette med helter i et strategispill, noe jeg jo kan forstå. Men spillet ble da ikke noe dirtt bare på grunn av det vel?

 

Dessuten fikk man jo nå masse custom games av forskjellige slag som jo undderholdte meg i flere timer. Tør nesten ikke å tenke på hvor mange timer jeg har spilt custom games til Warcraft 3. nei. Du kan synes hva du vil om spillet, men det gjør meg ikke enig!

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
ttt: alle mmorpg er da konkurenter. men jeg tviler på at hardcore wow spiller ville skiftet spill bare fordi at SConline kom.

Akkurat, eit Starcraft MMO vil bli ein konkurrent. Med bakgrunn i dette, og det faktum at WoW er eit nytt spel, og Blizzard har mange planer med dette spelet i åra som kjem, er det ingen grunn for at dei skal lage eit Starcraft MMO med det første. Det er sjølvsagt ein teoretisk mogligheit for at dei vil gjere dette ein gong i framtida, men dette vil i så fall ligge langt fram i tid. Dei vil og gjere seg ferdig med andre prosjekt først.

 

Hvordan kan du si noe sant som at Star Craft 2 kommer? ikke engang blizzard har sagt noe om dette, så hvordan kan du sitte her og si det?

Selskap går ikkje ut med alle framtidsplanane sine.

 

Og artikkelen om Diablo 3 hadde ikke noe om det som stod på Blizzard sine sider, det står det både i selve artikkelen, og for siste gang, det står ingenting om det på blizzard sine sider, hverken det eller SC 2.

«Slik er det også i dag; på nettstedet sitt har de nemlig lagt ut noen stillingsannonser, hvor "teamet bak Diablo I og II" søker etter erfarne og talentfulle hjelpere.»

Du trur vel ikkje at det er tilfeldig at dei skriv «teamet bak Diablo I og II»? (Blizzard gjer ingen ting tilfeldig.)

 

Du kan og lese første innlegg i følgande tråd: http://www.evilavatar.com/forums/showthread.php?t=9441&

Lenke til kommentar

Jeg er nesten sikker på at blizzard allerede har planer for at nytt MMO selv om WoW går som det suser. Det heter å fylle alle kunders behov og sikte seg inn på de forsjellige kundemengdene. Men at de satser for fullt på WoW er da heller ingen overraskelse når spillet selger seg selv.

 

Interessen for WoW kommer nok til å dø ut en eller annen gang samme hvor mye nytt de kommer med og da bør de ha noen helt nyskapende produkter på lager slik at de kan beholde kundene.

Lenke til kommentar

ttt: det tok 6 år å utvikle WoW, vist de begynner på et sc MMO nå vil WoW vær utdatert når det kommer. Forresten, du vet ikke noe om hva Blizzard holder på med, for alt du vet kan de holde på med SC MMO eller SC2 kan komme før D3, så slutt å uttal deg så bastant, for du har faktisk ikke peiling på hva Blizzard holder på med, såfremt du ikke jobber i Blizzard.

Lenke til kommentar
Må si jeg stiller spørsmålstegn ved enkelte når de sier Blizzard skuffer aldri med sine spill. Hvorfor det ? Fordi de holder seg til Warcraft, Starcraft og Diablo. Er aldri noe innovativt å se i den gården. WoW er kanskje tidenes dårligste MMORPG men av en eller annen grunn så elsker folk det pga evig grindinga og at det er Warcraft.

5707738[/snapback]

 

har spilt WoW kjempe lenge nå, og jeg har aldri tenkt på at det er warcraft en gang.. Har ikke en gang spilt Warcraft.. Og det at du syns WoW er dårlig er DIN mening.. ikke folkets :tease:

Lenke til kommentar
ttt: det tok 6 år å utvikle WoW, vist de begynner på et sc MMO nå vil WoW vær utdatert når det kommer. Forresten, du vet ikke noe om hva Blizzard holder på med, for alt du vet kan de holde på med SC MMO eller SC2 kan komme før D3, så slutt å uttal deg så bastant, for du har faktisk ikke peiling på hva Blizzard holder på med, såfremt du ikke jobber i Blizzard.

5710935[/snapback]

Det er utrolig kva du får med deg visst du følger med på ting som skjer på Internett. Du kan og få inntrykk av kva dei jobber med ved å lese "ledig stilling" annonsene hos Blizzard.

 

Når det gjeld Diablo 3, viser eg til tidligare linker.

Lenke til kommentar
Hvordan kan du si noe sant som at Star Craft 2 kommer? ikke engang blizzard har sagt noe om dette, så hvordan kan du sitte her og si det?

Selskap går ikkje ut med alle framtidsplanane sine.

 

Det er jo det jeg sier ttt. så hvordan kan du sitte og si at det kommer da med mindre du jobber i Blizzard som Goz sier.

 

Og det med ledige stillinger hos blizzard:

Job Update 2/7/06

New Position: Core Technologies Tools Programmer.

 

"The Core Team works on internal and external tools and technologies such as installing, downloading and patching, develops automated testing systems, and also coordinates support for Blizzard's legacy games (including Warcraft III, Diablo II, and Starcraft). Check out the Core Technologies Tools Programmer post for more information."

 

Så som du sier selv.

Det er utrolig kva du får med deg visst du følger med på ting som skjer på Internett.

Lenke til kommentar
Det er jo det jeg sier ttt. så hvordan kan du sitte og si at det kommer da med mindre du jobber i Blizzard som Goz sier.

Som eg sa, selskap går ikkje ut med alle framtidsplanane sine. Derfor må du gå til andre kilder for å finne ut om framtidige spel, ikkje bare sjå på det som står på dei offisielle sidene.

 

Og det med ledige stillinger hos blizzard:

Job Update 2/7/06

New Position: Core Technologies Tools Programmer.

 

"The Core Team works on internal and external tools and technologies such as installing, downloading and patching, develops automated testing systems, and also coordinates support for Blizzard's legacy games (including Warcraft III, Diablo II, and Starcraft). Check out the Core Technologies Tools Programmer post for more information."

Er det ein spesiell grunn til at du posta stillingsannonsa?

Lenke til kommentar
Det er utrolig kva du får med deg visst du følger med på ting som skjer på Internett. Du kan og få inntrykk av kva dei jobber med ved å lese "ledig stilling" annonsene hos Blizzard.

 

Når det gjeld Diablo 3, viser eg til tidligare linker.

5711057[/snapback]

 

:love: kake 1 :love:

 

Som eg sa, selskap går ikkje ut med alle framtidsplanane sine. Derfor må du gå til andre kilder for å finne ut om framtidige spel, ikkje bare sjå på det som står på dei offisielle sidene.

 

 

Er det ein spesiell grunn til at du posta stillingsannonsa?

5711366[/snapback]

 

Nei, du kan ikke gå ut ifra hva andre kilder sier. Det blir det samme som og gå til en opel leverandør og spør etter en ford.

 

Og ja, det er en grunn til at jeg poster stillingsannonsa, siden der ikke står en puck om utvikliking av Diablo 3 (eller SC 2) Og derfor hendviser jeg deg derfor til punktet mitt " :love: kake 1 :love: "

 

Det står svart på hvit hva den stillingen går ut på. (faktisk blått på sort for og vere helt korrekt) og poenge mitt er at du bør sjekke kildene dine bedre før du poster dem her.

Lenke til kommentar

  :love: kake 1  :love:

Kake?

 

 

Nei, du kan ikke gå ut ifra hva andre kilder sier. Det blir det samme som og gå til en opel leverandør og spør etter en ford.

Du får fortele dette til alle som jobber i dei aktuelle yrka (f.eks alle nyhetssider). Dei jobber tross alt med å bringe oss informasjon, men du meiner altså at dette bare er tull.

 

Og ja, det er en grunn til at jeg poster stillingsannonsa, siden der ikke står en puck om utvikliking av Diablo 3 (eller SC 2) Og derfor hendviser jeg deg derfor til punktet mitt  " :love: kake 1  :love: "

Du kunne i det minste posta deiaktuelle stillingsannonsene. Der kan du lese f.eks «The team behind Diablo I and II is looking for an exceptional Lead 3D Character Animator to work on an unannounced PC Project.». Som ein klok person ein gong sa: «Det står svart på hvit hva den stillingen går ut på. (faktisk blått på sort for og vere helt korrekt) og poenge mitt er at du bør sjekke kildene dine bedre før du poster dem her.» :)

Lenke til kommentar

ttt: har ikke noe interesse av og fortelle media noenting. (sjekk signaturen min så ser du hva jeg mener om media) Og så lenge det ikke står at noe er under utviklig eller en release date på de offesielle sidene. så er det bare tull.

 

 

 

Ok, der busta du meg. Det var elendig research av meg. Men fortsatt "unannounced PC Project". Det står da fortsatt ingenting noe om Diablo 3 eller SC 2.

Lenke til kommentar
ttt: har ikke noe interesse av og fortelle media noenting. (sjekk signaturen min så ser du hva jeg mener om media) Og så lenge det ikke står at noe er under utviklig eller en release date på de offesielle sidene. så er det bare tull.

Som eg sa tidlegare, dei går ikkje ut med all info om ting dei jobber med (rekner ikkje med at eg treng å gå inn på årsakene til dette). Derfor er det greit å høyre kva folk som kjenner folk innad i Blizzard har å seie.

 

Ok, der busta du meg. Det var elendig research av meg. Men fortsatt "unannounced PC Project". Det står da fortsatt ingenting noe om Diablo 3 eller SC 2.

5711670[/snapback]

Det er ikkje så lett å få med seg alt heile tida ;) Som eg sa tidlegare, Blizzard gjer ikkje noko tilfeldig, dei skriv ting bevist. Sjå og litt nærmare på linken eg gav tidligare (evilavatar). Der får du lese litt inside info.

Lenke til kommentar

Om blizzard ikke går ut med det dei jobbar med, så er det iallefall igen grunn til at media skulle vite det, jeg hører aldri på rykter. Jeg leser bare på offesielle sider. eller steder som kan bakke up greiene sine med skikkelige kilder.

 

da vet man iallefall at infoen man får er korrekt.

Lenke til kommentar
Om blizzard ikke går ut med det dei jobbar med, så er det iallefall igen grunn til at media skulle vite det, jeg hører aldri på rykter. Jeg leser bare på offesielle sider. eller steder som kan bakke up greiene sine med skikkelige kilder.

Det er ein grunn til at ting kalles "inside" info. Som det sto på sida eg linka til, kan ikkje han som står bak artikkelen navngi kildene sine (då vil dei miste jobben). Men vedkommende (Stephen Glicker) er ein respektert person innanfor gaming, og han er kjent for å ha veldig gode kontaker.

 

da vet man iallefall at infoen man får er korrekt.

Det er klart at du ikkje kan stole på alt du les på Internett (eller i media generelt), det er derfor det er viktig å bruke gode kilder, noko som Mr Glicker er.

Lenke til kommentar

Veldig kjekk lesning dette her, til dere begynte og bli så veldig uenige :(

 

Også synes jeg at folk bør begynne å skrive at JEG synes spillet er dårlig. Ikke at spillet er dårlig, du kan hate og latterligjøre wow så mye du vil, men nå alt kommer til alt, må det være et temmelig BRA spill når det er så populært selv om det bækkesøpp av et navn som warcraft. Er ikke en stor wow fan selv men synes bare det er så dumt når folk sier slikt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...