ovinn Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Synes egentlig det var litt greit å få oppklaring i det her jeg, har lurt på det helt siden jeg hørte " vi liker deg ikke'" for 2-3 år siden.. Trodde egentlig ikke Dirty Oppland eksistrerte lenger, men det gjør de visst og jeg skal på konsert med de på torsdag 5706471[/snapback] Hvor?! De eksisterer jo enda, men det er mere OnklP som har "tatt over" greia etter han gikk solo på siste skiva hans.. Dirty O Endret 5. mars 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Er på himmel og hav i Tønsberg. Er egentlig russkro, ja jeg trodde at de hadde splitta opp og Onkl P har jo som du sa gått solo og vært med på Skillsmissebaren osv.. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Noen som vet hvorfor de begynte å disse suleiman?var det han som begynte eller? 5704823[/snapback] Han er vel et lite mobbeoffer i Hønefoss bare. Ble nok bare sånn Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Er på himmel og hav i Tønsberg. Er egentlig russkro, ja jeg trodde at de hadde splitta opp og Onkl P har jo som du sa gått solo og vært med på Skillsmissebaren osv.. 5706685[/snapback] Okai, dumt Hadde håpet på at det var nærmere Lhmr elns Først var det jo Jaa9 & OnklP som lagde, da trodde jeg Dirty o var borte.. menmen Har egentli blitt veldig mye OT her, det var jo et bilde han spørte om kanskje du finner noe på dirtyoppland.no eller kanskje dirtyo.tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå