Gå til innhold

Er world of warcraft et verdt liv å leve?


Anbefalte innlegg

Hvorfor gidder dere egentlig å spille flere timer av dagene dine?

har dere ikke noe bedre å gjøre på i livet? Wow er ikke noe kjekt å holde på med i livet, når du har massevis av andre ting du kan gjøre.

Å sitte foran pc'n, spille wow i flere timer er det så kjekt da?

 

Slutt før dere blir avhengig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WoW er veldig underholdende, men jeg sluttet i tide, og det er jeg glad for. (men jeg skal ikke ta spillegleden fra andre). En jeg kjenner har nesten viet livet sitt til WoW, og har nesten isolért seg fra samfunnet ellers. Jeg vet om mange andre som har slike tendenser. Men dette er ikke noe problem bare med WoW, men med mange spill.

Lenke til kommentar

Post with your main! :p

 

Prioriterer WoW foran det å sitte foran et fjernsyn hele kvelden, som jeg ellers ville gjort. Ja, det er kanskje litt "meningsløst", men kan ikke si det bryr meg noe videre så lenge jeg har det gøy. Bestemmer selv hva jeg vil bruke fritiden min til, heldigvis.

 

Om det begynner å gå ut over jobb og skole er det noe annet, da må man kanskje begynne å tenke seg litt om hva man driver med, men utover det kan man vel få lov å ha det sosiale/usosiale livet man selv vil. Stikker vennene fra deg fordi du spiller mye WoW og dermed blir litt mindre sosial, var det kanskje ikke "venner" å ta vare på i utgangspunktet.

 

Kommer egentlig ikke på noe annet jeg skulle ha gjort som er mere "gøy her i livet" enn å spille WoW akkurat nå.

Lenke til kommentar
Du registrerte deg på forumet bare for å spørre om det? :dontgetit:

5702022[/snapback]

 

ble medlem, så fant jeg ut at det var mulig å lage sånn greier som dette..

da kom wow som min første tanke.. den er ikke min bestevenn da, men for noen av vennene mine så er den det..

 

ikke akkurat kjekt for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Neeiiiii, det er helt feil. Du skal være ute på byen og drikke øl og snakke med dutteberter og se på filmer med kompiser og spille PS2. Det er det som er gøy.

5702066[/snapback]

 

QFT.

 

Et annet liv en det som er beskrevet over, er utenkelig.

5702075[/snapback]

 

Man må ikke akkurat dra til byen og drikke et par pils

tenk på de som ikke drikker og sånne ting,og er mindreåringer.. da tenker jeg på de som er 13-16 som oftest.. de kan heller finne på noe ute i verden.. enn å sitte foran pc'n..

Lenke til kommentar
Post with your main! :p

 

Prioriterer WoW foran det å sitte foran et fjernsyn hele kvelden, som jeg ellers ville gjort. Ja, det er kanskje litt "meningsløst", men kan ikke si det bryr meg noe videre så lenge jeg har det gøy. Bestemmer selv hva jeg vil bruke fritiden min til, heldigvis.

 

Om det begynner å gå ut over jobb og skole er det noe annet, da må man kanskje begynne å tenke seg litt om hva man driver med, men utover det kan man vel få lov å ha det sosiale/usosiale livet man selv vil. Stikker vennene fra deg fordi du spiller mye WoW og dermed blir litt mindre sosial, var det kanskje ikke "venner" å ta vare på i utgangspunktet.

 

Kommer egentlig ikke på noe annet jeg skulle ha gjort som er mere "gøy her i livet" enn å spille WoW akkurat nå.

5702035[/snapback]

 

Så klart det er jo kjekt å spille kanskje en time eller to en gang i blant

men det går en grense, men for noen ikke..

noen bler jo helt besatt av det, og andre spill også..

f.eks CS, ps2 og alt slags tull. Hva er vitsen?

Men det som de glemmer, er vennene utenfor verden, skolen, jobb, alt mulig..

mener ikke alle, men kanskje for noen. Kjenner en som aldri er ute og det er ikke særlig til liv!!

Lenke til kommentar
vel jeg er helt enig selv om jeg ikke forstår nytteverdien med tråden :) men jeg var helt gal og jeg har slutta med det nå

5702141[/snapback]

 

¨bra det, stå på..

ikke bli avhengig av andre slags tull

hører d skal komme en ny verson av wow

pass på:p

Lenke til kommentar
vel jeg er helt enig selv om jeg ikke forstår nytteverdien med tråden :) men jeg var helt gal og jeg har slutta med det nå

5702141[/snapback]

 

¨bra det, stå på..

ikke bli avhengig av andre slags tull

hører d skal komme en ny verson av wow

pass på:p

5702156[/snapback]

Ta deg sammen. Bare fordi du har andre verdier i livet så gjør kan ikke du fortelle oss hva vi skal gjøre. Wow er morsomt og jeg liker å bruke tiden min på det, plager det deg?

Lenke til kommentar
Jeg spiller i et sett jeg, men jeg drar fortsatt på fester. Ute med venner etc. Skole og lekser kommer jo før alt annet, så spill og venner....

Du kan spille mye uten å si at man ikke har et liv.

5702186[/snapback]

 

sant det, tenk på de som ikke har det..:/

Lenke til kommentar
Jeg spiller i et sett jeg, men jeg drar fortsatt på fester. Ute med venner etc. Skole og lekser kommer jo før alt annet, så spill og venner....

Du kan spille mye uten å si at man ikke har et liv.

5702186[/snapback]

 

sant det, tenk på de som ikke har det..:/

5702230[/snapback]

 

Jeg vet om en del jeg!

Lenke til kommentar

Kva er vitsen spør du..

Vel wow er jo kjekt, utfordrane, sosialt. Men det er jo og eit spel som mange blir avhengige av. Eg er ikkje ein av dei.

Men ta til dømes å samanling wow å sitte foran pcen. Samtidig som eg speler wow sitter eg og på msn og blink. Kofor ikkje då og spele wow samtidig.

Eg prioriterer skule, venner, fest, alt det foran wow.

Men eg er ikkje den typen som heller sitter foran tv å slaver seint på kvelden ein og spele wow. For der er wow beidre!

Endret av scorpion87
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...