Hawtz Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) har jo spilt siden release nå, uten problemer med grafikken, men no i dag begynne ting å flirre på skjermen og det virker som det e døde pixler mange steder, men det er jo ikkje døde pixler for det skjer jo bare på WoW, så aner ikke hva problemet. Har oppdatert grafikkkort seff og, og installert Direct X, og JA, har nyeste versjon av begge. Vet ikke hva det er Hadde sånne lignende problemer helt i begynnelsen før eg hadde oppdatert skjermkortet. veldig irriterende EDIT: Heldigvis e det no bare 62 dager til eg kjøper ny data Endret 4. mars 2006 av Vaag1991 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Prøv med annen oppløsning på skjermen. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Prøv med annen oppløsning på skjermen. 5701863[/snapback] Har nok prøvd det, du Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hvordan er det med temperaturen på skjermkortet under spilling? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Hvordan sjekker jeg det? Kabinettet er litt ødelagt, så jeg tør ikke åpne det, for da får jeg ikket lukket det igjen... Men bare at det er sagt så har jeg et veldig dårlig skjermkort. Finnes ikkje på markedet lengre:P Nvidia GeForce FX5600 Endret 4. mars 2006 av Vaag1991 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Høres ut som artifacts spør dere meg, som forårsakes av høye temperaturer. Du kan gå inn i nvidia driveren å sjekke det ut. Høyreklikke på skrivebord-Nvidia tools-"skjerm navnet ditt"-så går du til temperaturer i menyen. Kan godt hende skejrmkortet ikke har temperatur målere innebygd. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Høres ut som artifacts spør dere meg, som forårsakes av høye temperaturer.Du kan gå inn i nvidia driveren å sjekke det ut. Høyreklikke på skrivebord-Nvidia tools-"skjerm navnet ditt"-så går du til temperaturer i menyen. Kan godt hende skejrmkortet ikke har temperatur målere innebygd. 5701960[/snapback] Nei, det går ikke an å sjekke temp, men skal prøve å oppdatere skjemkortet enda èn gang. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Høres ut som artifacts spør dere meg, som forårsakes av høye temperaturer.Du kan gå inn i nvidia driveren å sjekke det ut. Høyreklikke på skrivebord-Nvidia tools-"skjerm navnet ditt"-så går du til temperaturer i menyen. Kan godt hende skejrmkortet ikke har temperatur målere innebygd. 5701960[/snapback] Nei, det går ikke an å sjekke temp, men skal prøve å oppdatere skjemkortet enda èn gang. 5701996[/snapback] Prøv å nedklokk skejrmkortet litt, det skal nok hjelpe. For å nedklokke kan du laste ned Rivatuner. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 ikke klokk ned da nerfer du bare en allerede dårlig pc til skrot:) Gjør som kameraten min gjorde sist sommer på LAN hos meg (det var skitvarmt) Fyre av deksel til pc..sette en bordvifte til å blåse rett inn på skjermkortet. Gjør gjerne som vi gjorde..legg 4 fryse-elementer "under" luftstrømmen slik at kald luft blåses rett på kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå