Zeph Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Etter å ha sett Hot Shots 1 og 2 ørten ganger er eg på leiting etter liknande filmar med samme type humor. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Mannen med den nakne pistol er crazykomedier i samme gate som Hot Shots. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jepp, korrekt som cun sier. Naked Gun, Spy Hard, til dels Scary Movie serien. Leslie Nielsen og David Zucker er synonymer til denne typen filmer. :!: Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Top Secret Denne filmen er ustyrtelig morsom, og MÅ sees! Jeg holdt på å krepere av latter når jeg så denne første gangen. Nå er filmen en av de beste filmene i samlinga mi. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Nå vet ikke jeg hvor mye man kan stole på det, men her er i hvertfall det IMDB foreslår. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Nå vet ikke jeg hvor mye man kan stole på det, men her er i hvertfall det IMDB foreslår. 5702978[/snapback] Trådstarter: Denne linken trenger du ikke gå inn på en gang. Filmer som Pearl Harbor, Stealth, Die Hard 2 og Rambo er listet opp her. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Nå vet ikke jeg hvor mye man kan stole på det, men her er i hvertfall det IMDB foreslår. 5702978[/snapback] Trådstarter: Denne linken trenger du ikke gå inn på en gang. Filmer som Pearl Harbor, Stealth, Die Hard 2 og Rambo er listet opp her. 5704905[/snapback] nå skal jeg ikke si noe om rambo eller die hard, men Pearl harbour var jo rimelig latterlig... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Nå vet ikke jeg hvor mye man kan stole på det, men her er i hvertfall det IMDB foreslår. 5702978[/snapback] Trådstarter: Denne linken trenger du ikke gå inn på en gang. Filmer som Pearl Harbor, Stealth, Die Hard 2 og Rambo er listet opp her. 5704905[/snapback] nå skal jeg ikke si noe om rambo eller die hard, men Pearl harbour var jo rimelig latterlig... 5707155[/snapback] Hehe, mulig det, men den lista var jo ganske bortkasta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå