Kexxy er sexxy! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Til glede for nye lesere, tenker jeg. Fikk lyst til å gjøre en facepalm når jeg leste gjennom det her. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Kos å se igjen gamle tråder Til mitt forsvar så er det 4 år siden, men fikk totalt latterkrampe av å lese gjennom denne tråden + tråden i førstepost :!: Verste er vel at jeg faktisk var seriøs i den tråden :!: Endret 27. januar 2010 av Latterkongen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 En av de beste trådene noensinne! :!: Men denne går vel under lategorien unødvendig bump anntar jeg. Unødvendig, men morro. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det var morsomt i starten, men det ble for overdrevent for meg. Jeg nekter å tro det faktisk var sant, og da forsvinner jo moroa ganske kjapt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg lo. Og jeg lo hardt. Lenke til kommentar
Shar Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 For en idiot... er sikker på at han bare latet som fordi han ville ha høy post count eller kjedet seg Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 For og få svar må man være idiot! Har man et komplisert spørsmål blir det ikke besvart. Jo bedre emnetittel man har som beskriver problemet jo mindre svar får man. Det har jeg lært. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kjente det vrengte seg i mage når jeg leste igjennom alle de tåplige trådene. Og wall-of-quote var bare nydelig. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Fantastisk morsom lesing! Toglinje - faktisk..... Tråden burde ha vært satt i ramme og glass. Epic! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå