Onyx Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Hei! I kveld har jeg vært med på det morsomste. En kis som spiller GTA: San Andreas bruker koder, får rosa hår etc. Han spør gang på gang om hvordan han kan fjerne dette "rosa håret." Vi ber ham om å gå til en Barber Shop, men nei. Vi oppfordrer at vedkommende skal ta det første oppdraget, men stiller så spørsmålene: "Hvilket oppdrag?" og "Hva mener du med det første?" Ta en titt selv. Og mot slutten tar det av. Begrunn selv. Endret 23. januar 2011 av Onyx Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hoho, dagens latter. Da han endelig fant frisøren kunne han ikke gå inn. Nå må han bruke enda en dag på å finne første oppdraget. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) [host]Troll[/host] Dette er latterlig. Tåpelig latterlig. Han har brutt en del regler, by the way: 1. Tre-ords-regelen. 2. Bumping. 3. For mye quoting (det gjør VONDT å lese). Det går faktisk så langt som til at dette innlegget oversteg maksimum tillatte quotes. 4. STORE BOKSTAVER. 5. For mye smileys. (greit, han bruker aldri mer enn tre smileys på rad, men han bruker det jo HELE tiden!) Det som forbauser meg er ikke at trådstarter er dum (for det er han sikkert ikke, var nok bare som nevnt et lite troll på tur), men derimot at folk klarer å lage en fem sider lang tråd om det, hvor de blir mer og mer febrilske og helt desperate til slutt. De kunne gitt seg midt i side to, tenker nå jeg. Endret 5. mars 2006 av MiSP Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Haha :!: Det der bør være en kødd Ingen over 8 år er vel så dumme vel? Tilogmed lillebroren min har mer peiling enn det der.. :!: Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Moro! Endret 23. januar 2011 av Onyx Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 HAHA! Han har klart å legge inn tre innlegg etter dette. Den ene dummere enn den andre! https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=234 Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 HAHA! Han har klart å legge inn tre innlegg etter dette. Den ene dummere enn den andre! https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=234 5705718[/snapback] Utrolig... Håper fyren blir bannet. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Han fyren var et nek ja Begynte å bli temmelig lei av han på slutten av tråden... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Det stoerste neket der har skrevet i denne traaden spoer du meg. Skal ikke leke moderator nei. Han er bare en dott med fritidsproblemer. Det som overrasker meg er at det blir laget en 5 sider lang traad om det, og at folk faktisk irriterer seg over ham. Edit: Sjekk sisteposten i "Jeg er rik!". "Du er rar. Stengt." Bravo Alastor. Endret 11. mars 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg leste den tråden, helt forferdelig. :ohno: Han kan ikke være så dum, han må spille dum. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Å jeg som trodde jeg hadde vondt i hodet før jeg begynte å lese den tråden. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 HAHAHA!!holdt på og dø av latter! det må være grenser til IQ? :!: Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 L-O-L....han hadde ikke IQ på topp nei Når han sier "hvilket oppdrag?" så sier en person "det første ". Så er det det beste: "hva mener du med det første" haha den var bra da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 det må være skuespill Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 :!: Utrolig at folk i det hele tatt gidder! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 sikker på at han skaffet seg cheat codes til det spillet før han skaffet seg det.. Lenke til kommentar
Mongotryne Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) nesten to gullkorn i et, da en bruker som "ikke skulle leke moderator" skriver : Nå skal jeg ikke late som om jeg er moderator. Men: Tråden skal holdes til topic! Denne har tydligvis tatt en tur for å leke i snøen! Vi er ikke intereserte i toglinje osv! Dette kan gjøres på msn eller pm, altså IKKE her! Jeg gidder ikke gå igjennom alle ned quota sidene for å sjekke om trådstarter har fått svar. Men hvis trådstarter har fått svar på spørsmålet så kan denne synke og chattingen kan tas et annet sted! Toglinja er vel svaret på spørsmålet hans? Edit: tenkte ikke over at dette var gammel tråd.. jeg kjeder meg og har lest igjennom 20 sider med Gullkorn nå, ganske festlig Endret 2. januar 2010 av Mongotryne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå