Gå til innhold

mobil forhandler i berlin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er du morsom? byen har jo el butikker overalt! er liksom ikkje ein liten by heller. avhengig kvar du skal i byen så er det ein mengde sjapper der. kan at på Ku'damm (kurfürsten damm) er det ein rekke varehus som KaDeWe, karstadt, saturn, Conrad i tillegg til ein O2 butikk som kun sel mobil. er også ein del telekom butikker der. viss du ikkje greier å finne ein butikk med stort utvalg i mobiler skal du få 1000kr av meg :D

veit du kor du skal eller?

Lenke til kommentar
er du morsom? byen har jo el butikker overalt! er liksom ikkje ein liten by heller. avhengig kvar du skal i byen så er det ein mengde sjapper der. kan at på Ku'damm (kurfürsten damm) er det ein rekke varehus som KaDeWe, karstadt, saturn, Conrad i tillegg til ein O2 butikk som kun sel mobil. er også ein del telekom butikker der. viss du ikkje greier å finne ein butikk med stort utvalg i mobiler skal du få 1000kr av meg :D

veit du kor du skal eller?

5703156[/snapback]

 

 

fikk et ark der det sto hva og hvor vi skal. kurfurstendamm står det aner ikke hva det er :p

Lenke til kommentar

er ei LANG gate midt i tjukkaste sentrum som er eit shopping paradis for særleg damer. som sagt so er det noken butikker der. viss du skal på alexander platz så er det saturn der. er også noken meidiamarkt butikker i byn strødd rundt omkring. ku'damm er rundt 4km med butikker så det er ikkje berre berre å jobbe seg gjennom det.. :) lukke te!

butikker du kan som er verdt å sjekke i tyske gulesider :

Conrad

Mediamarkt

Saturn

Karstad

KaDeWe

O2/vodafone/telekom

 

det er det eg kjem på i farten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...