J@cob Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg har nettop formatert pc'en pga at den gikk til helvete før i dag (grunn ukjent). Noe av det første jeg gjorde når den var ferdig, var å instalere Mozilla, og det iriterende er at skjermen "Flimrer", det går ikke helt i ett, det "lagger" på en måte når jeg scroller ned, noe som er jævla iriterende... Noen som kan si sån på rappen hva som er galt, og hva som må gjøres? (Hvis det er feilpost, så venligst flytt den) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 /reformat Funker alltid 5701731[/snapback] Dvs? Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 oppdater skjermkortdriver...funka for meg hvertfall Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Formater på nytt... Jon 5701747[/snapback] Orker jeg ikke, siden det er det jeg har gjort i hele dag Lenke til kommentar
valentino Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg må si meg enig med TaleX. En oppdatering av skjermkortdriverne vil nok gjøre underverker. Du bør også oppdatere andre drivere. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg må si meg enig med TaleX. En oppdatering av skjermkortdriverne vil nok gjøre underverker. Du bør også oppdatere andre drivere. 5701769[/snapback] Hvor kan jeg se hva slags skjermkort jeg har? Ja, jeg har ikke så mye peiling som jeg burde ha hatt Lenke til kommentar
valentino Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Sjekk enhetsbehandling å se om skjermkortet er identifisert der. Dersom du ikke vet hvor det er kan du velge properties på "my computer" > Hardware > Device Manager Du kan også gå i manualen som fulgte med skjermkortet og lese eller se på eksen. Jeg vet ikke om du har kjøpt pakkepc om det er en laptop eller om du har skrudd sammen pc'n selv. Uansett skal det stå ett eller annet sted hvilken hardware du har. Jeg går ut fra at du bruker Windows XP. Venligst rett meg om jeg tar feil. mvh. Valentino Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Kjører windows ja, men fikk det til nå, lastet ned en driver og alt funker som det skal Takk for hjelpen, og raske svar Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Du vet vi blant annet har et lite DATAFORUM utenfor Off Topic delen? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Du vet vi blant annet har et lite DATAFORUM utenfor Off Topic delen? 5702106[/snapback] Han har fått svaret sitt, og det er vel ikke så forbaska nøye? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 oppdater skjermkortdriver...funka for meg hvertfall 5701755[/snapback] Samme her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Stenges pga feilpost. Off-topic skal ikke benyttes til data-relaterte problemer så jeg må nok stenge threaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg