Gå til innhold

Ikoner virker ikke. (Advanced Poll 2.04)

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lastet i dag ned Advanced Poll 2.04 herfra.

Men en ting jeg reagerer på er at alt av ikoner ikke virker verken i pollen eller adminpanelet. Og som den idioten jeg er på dette med PHP har jeg ikke peiling på hva det kan skyldes. Har endret i chmod det som skal endres. Og ikonene er i den mappen de skal være.

En annen ting som irriterer meg med Advanced Poll 2.04 er at hver gang jeg trykker F5 blir det en ekstra stemme på det jeg stemte... Jeg vil at det kun skal være mulig å stemme en gang, fra en datamaskin/IP.

pollen

Noen som kan hjelpe? Eller eventuelt vet om andre gode avstemningsscript med kontrollpanel?

EDIT: Huff, spør visst om hjelp litt for tidlig.. fant ut hvordan jeg kunne sperre på IP, men spørsmålet om hvorfor ikonene ikke virker består enda.

EDIT2: Hmm, er et problem med at den ikke klarer å kommentere heller...

EDIT3: OffTopic: Hadde vært takknemlig om dere hadde lest min signatur og trykket dere inn på linken der.

EDIT4: Klarte etter en god del styring og fikling å få ikoner inn i adminpanelet og jeg kan nå kommentere, nå er spørsmået mitt hvordan jeg får visst kommentarene (står ikke noe om det i en readme)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...