Gå til innhold

Falske voldtektsanklager [HERTRENGSETTORDTIL]

Anbefalte innlegg

Hei!

Broren min sendte meg nettopp en link til en historie som jeg bare må dele med dere! :D

Og dette viser bare hvordan norske mediaer lyver oss opp i ansiktet!

Voldtatt av Disney-ansatte

NEW YORK (VG) I et boligkompleks utenfor Disney World skal den norske Disney-ansatte jenta ha blitt voldtatt av fire franske ungdommer som jobbet i fornøyelsesparken.

Av KIM RISETH

Sheriffkontoret i Orange County i Orlando i Florida etterforsker saken som kidnapping og voldtekt.

De har avhørt fire franske ungdommer i alderen 18 til 25 år, men ingen er så langt arrestert i saken.

Officials: Woman's Gang Rape Story Is Bogus

ORLANDO, Fla. -- The Orange County Sheriff's Office just announced that it has arrested the woman who claimed she was raped by several men who work at Walt Disney World. They say the woman made up the story, and that the sex was consensual.

The woman, Elizabeth Sunde, 26, is being charged with making a false police report, WESH NewsChannel 2 reported.

Så slik går det når man er en løgnaktig liten hore som elsker fransk pikk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leste en plass at det skal være video av hendelsen..............

Heh, fra din kilde:

Orange County Sex Crimes Investigator Detective Phillip Graves has determined that Sunde's account of the incident was not factual and that the sexual encounters were, in fact, consensual. The suspects in the alleged attacks were cooperative with the investigation from its onset to the point of providing a video tape of the incident, which helped corroborate their account of the incident.

Ooops! Lurer på om VG følger opp... Vil ikke si at VG har løyet her, de hoppet bare på saken mens den fremdeles var i fart, og nå har det kommet fram nye opplysninger.

Men er ille om VG ikke følger opp! Du får sende mail til de! Tror de har hørt nok fra meg for denne uka. ;)

Endret av noxeiS
Lenke til kommentar

Det er ikke løgn, me to forskjellige artikler hentet fra forskjellige tidspunkter. Man trodde først at hun ble voldtatt, men det viste seg senere at videoen beviste at de seksuelle aktivitetene var frivillige. Derfor står det at hun ble voldtatt i den eldste, mens det står at hun løy i den yngste.

Om du hadde tittet på teksttv på tv2 så hadde du sett at det står at hun løy der også.

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article575383.ece

Løy om Disney-voldtekt

Du burde i det minste ha publisert VGs siste artikkel:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=124074

Etter det VG kjenner til, tyder etterforskningen så langt på at politiet kan komme til å henlegge saken
Endret av Snillingen
Lenke til kommentar
Fan.. værste er at eg kjenner hun godt... lattis :D . Alderen er feil. Hun er ikke 26 år, men 19. Her har Ba.no rett. Her har hun drete på draget så det holder..

http://www.ba.no/nyheter/krim/article1982273.ece

Skal ikke gå i detalj her, men hahaha. hahah haha

5701744[/snapback]

Straffen for falsk anklage er fra 1000 dollar i bot til ett års fengsel, mens straffen for å ha avgitt falsk forklaring er fra 500 i bot til seks måneder i fengsel, forklarer Solomons.

I tillegg ble det funnet narkotika på kvinnen da hun ble arrestert, noe som kan forlenge straffen.

:!:

Oi oi oi, dette setter virkelig ikke Norge i et godt lys! Norske jenter på narkotika som har gruppesex på Disney World, tjohei!

Lenke til kommentar

Ja, med engang norske jenter kommer utenfor landegrensen så er det ikke grenser for hvor mye sex dem har.

På mange av reisemålene i middelhavet som jeg drar til, er det faktisk blitt slik at gate-horene der har begynt å gå med norske flag for da tror kundene at dem er billige og veldig erfarne! :!:

Lenke til kommentar

kanskje penger er motivet til at hun løy.. Har "lekt" meg litt med hun eg og.. men ikke blitt anmeldt.. ennå! :!:

Norske jenter på øl og hasj som har gruppesex på ett barne og underholdningssenter (disneyworld) er jo perfekt reklame for norge...

Welcome to Norway... :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...