fluvia Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hei! Har en ny pc og spiller Battlefield 2. PC`n består av: AMD Athlon 64 3700+ 2,2 Ghz 1MB L2-Cache Gainward GeForce 7800GT 256 Golden Sample 1GB Corsair PC3200 2x512 RAM CL2 Gigabyte K8NXP-SLI Hovedkort Problemet mitt: Når jeg spiller BF2, og skal connecte til en server med Max Players (64) på, så loader jeg, skal til å spille, og så henger pcn seg, og jeg blir disconnecta fra serveren. Så må jeg connecte på nytt, og det samme skjer sansynligvis igjen 1-2 ganger før jeg får spilt. Jeg vet jo at pcn min ikke skal ha det minste problem med å spille BF2 på fullt med max players på. Kan problemet være at jeg bare har 350W strømforsyning? At pcn krever for mye i forhold til strøm den får når jeg skal spille? Og en annen ting, når jeg skal slå av pcn, eller restarte for den slags skyld, så trykker jeg på Start > Slå Av > Slå av/Restart. Det som skjer da er at det vanlige kommer opp: Logger av, Lagrer innstillinger, og Windows Avsluttes. Men når den kommer til Windows Avsluttes delen, så henger den seg opp, og står i 5-10 minutt før den slår seg av eller restarter. Kan dette også ha noe med strømforsyningen min å gjøre? Kom med forslag eller erfaringer!! På forhånd, Takk! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Problemet med avslutting tror jeg kan løses med Windows Update. Strømforsyningen er nok et problem ja! Lenke til kommentar
fluvia Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg har oppdatert windows så mye som går ann, men den slår seg ikke av for det. Jeg vet ikke hva som gjør det =\ Noen andre som har forslag? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Se om du får lånt ei kraftigere strømforsyning med noen du kjenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå